شما اینجا هستید

اخبار » اندرحکایت یک مدیر پروازی

اندر حکایت یک مدیر پروازی!
✍م. سرپوزنزده
تو این روزهایی که واقعا با بحران مدیریتی مواجه هستیم و مردم در به در دنبالی مسول درجه یک و با کیفیت می گردن، هستند مدیرانی که با ایثار تمام همزمان سه پست مهم را تو سه استان کشور گردن گرفتن تا مملکت خدای نکرده دچار مشکل نشه!
و بر ماست که این مدیرای ایثارگر را به همه معرفی کنیم!
شاید باورتون نشه همین مدیر که هم استانی خودمون هم هست با همین کارش رکورد مدیرای پروازی را جابجا کرده و عمرا حالا حالاها کسی بتونه رکوردش رو بزنه،
در معرفی این مدیر پروازیمون همین بس، که ایشون همزمان رییس هیئت فوتبال استان بوشهر هست و زیر سایه ایشون پارسال دوتا تیم لیگ برتریمون اومدن لیگ لیگ!، جناب مهندس نظر کرده ما همچنان رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتباله و دفترش تو تهران شبانه روزی بازه! ،تازه اخیرا این سردار مدیریتیمون مدیر کل استاندارد استان کرج هم شده تا مملکت در هیچ کجاش احساس کمبود نکنه، ضمن اینکه این همه فضایل ایشون نیست و طوری که خبرنگارا میگن بعضی وقت ها بخاطر اینکه مربیان تیم ملی فوتبال ساحلی خسته نشن بجاشون سفرهای خارجی میرن و آنالیز فنی هم برای تیم ملی انجام میده!
به خودمون میبالیم بخاطر چنین مدیرانی و تقاضا داریم برای اینکه این مدیر پروازیمون بتونه خیلی بهتر به کارهاش در هر سه نقطه کشور برسه، یه جت شخصی برای ایشون خریداری بشه!
با تقدیم احترام
م. سرپوز نزده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر