شما اینجا هستید

اخبار » جاده مرگ ما را هم ببینید!


آرمان دریایی ، خبربندر: امروز در خبرها آمده بود بعد از تصادف شدید در محور کلل به آبپخش معاون استاندار بوشهر در محل حضور یافته و با دستور ایشان مصوب شده سریعا جاده تعریض و چهار بانده شود.
واکنش سریع به مشکلات یک جاده، از سوی مسولین استان قابل تقدیر است و باید به آن آفرین گفت، هرچند اگر مسولین وقت راه استان در برابر درخواست های نابجای عده ای در خصوص عدم تکمیل جاده برگشت همین راه کوتاه نمی آمدند الان هم بیت المال بخاطر میلیاردها تومان هزینه زیر سازی جاده برگشت این خط از بین نمی رفت، هم اینکه جان انسان های بی گناه گرفته نمی شد!
اما نکته دیگری که در این بین مهم است وجود جاده هایی مرگبارتر، آن سو تر از این جاده است که سالها جان شهروندان شهرهای شمالی استان را می گیرد ولی تا کنون نه مسولی برای بازدیدش آمده و نه کسی برای چهار خطه کردنش اقدامی نموده است! نمی دانم تقصیر از کیست؟ مسولین شهرستان یا مسولین استانی؟ ولی هر چه هست جاده ساحلی بوشهر به گناوه بعد از گذشت بیش از سه دهه هنوز کامل نشده است! و چهار کیلومتر پایانی اش دو سال است که لنگ مقداری قیر است!
آقایان ، مسولین محترم راه استان ، جاده ساحلی گناوه، بوشهر به واقع جاده مرگ است وباید فکری به حال آن بشود،
بسیاری از ساکنین شهر های گناوه، بوشهر ریگ و روستاهای اطراف طی چند سال اخیر عزیزانشان را دراین مسیر از دست داده اند. ولی اقدامی مهمی برای توسعه آن به چشم ندیده اند!
پس ضمن تشکر از حساسیت و حضور معاون محترم سیاسی استاندار بوشهر، که بعد از حادثه آبپخش در محل حادثه حضور پیدا کرد، و برای بهتر شدن مسیر های ارتباطی جنوب و شمال استان ، موارد ذیل را متذکر می شویم.
۱- جاده ساحلی بوشهر به گناوه را بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال به اتمام برسانید.
۲- این جاده مهم ترانزیتی که راه ارتباطی استان های خوزستان، کهگلویه و بویراحمد، بوشهر ، هرمزگان و فارس به هم می باشد، باید تعریض و چهار بانده شود
۳- جاده آبپخش به کلل تعریض و خط برگشت آن که میلیاردها برایش هزینه شده و رها گردیده کامل شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر