شما اینجا هستید

اخبار » بازارچه هفتگی بانوان کارآفرین در استان بوشهر راه‌اندازی شده می شود.

محمد مظفری روز پنجشنبه در آیین افتتاح  بازارچه هفتگی “مادرانه”  ویژه زنان کارآفرین در بندرگناوه افزود:  بعد از فراخوان سال گذشته دفتر امور اجتماعی استانداری ، سازمان  مردم نهاد نیمدری سبز  پیشنهاد راه اندازی بازارچه مادرانه را در قالبی طرحی ارائه کرد که  امروز به نتیجه رسید.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای فضای مناسب  عرضه تولیدات ودست ساخته های  زنان کار آفرین  یادآورشد:  در بازارچه مادرانه شهر گناوه بیش از ۲۰ بانوی کارآفرین به عرضه محصولات خود  می‌پردازند.

مظفری بیان کرد:  امیدواریم با افزایش امکانات بازارچه،  بانوان کارآفرین بیشتری بتوانند از امکانات این مکان برای فروش دست ساخته‌های خود بهره ببرند.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت:  محصولات عرضه شده  در این بازارچه دارای تنوع  خوبی است که ۹۵ درصد آن ، تولیدات خود بانوان کارآفرین شهرستان گناوه است.

وی از  استقبال  شهروندان گناوه ای از بازارچه مادرانه  و زحمات سازمان مردم نهاد نیمدری سبز در برپایی آن تقدیر کرد و افزود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در زمینه راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان از طرح‌هایی که توسط  سازمان‌های مردم  ارائه شود استقبال و حمایت  می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر