شما اینجا هستید

بازارچه هفتگی زنان کارآفرین در گناوه راه‌اندازی شد

بازارچه هفتگی زنان کارآفرین در گناوه راه‌اندازی شد

خبربندر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از راه‌اندازی بازارچه هفتگی مادرانه ویژه زنان کار آفرین در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش خبر بندر، محمد مظفری در مراسم افتتاحیه بازارچه مادرانه گفت: در راستای حمایت از بانوان کار آفرین استان و کمک به توانمند سازی زنان و دختران شهرستان استان به دنبال راه اندازی بازارچه‌های هفتگی در سراسر استان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و شهرداری هستیم.

وی افزود: بعد از فراخوان سال گذشته دفتر امور اجتماعی استانداری سازمان مردم نهاد نیمدری سبز پیشنهاد راه اندازی بازارچه مادرانه را در قالبی طرحی ارائه کرد که خوشبختانه امروز به نتیجه رسید.

مظفری با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای فضای مناسب برای عرضه تولیدات و دست ساخته‌های زنان کار آفرین گفت: در بازارچه مادرانه بیش از ۲۰ بانوی کارآفرین به عرضه محصولات خود می‌پردازند و امیدواریم با افزایش امکانات بازارچه، ۳۰ بانوی کار آفرین بتوانند از امکانات این بازارچه برای فروش دست ساخته‌های خود بهره ببرند.

وی تصریح کرد: محصولات عرضه شده در این بازارچه دارای تنوع خوبی است که ۹۵ درصد آن تولیدات خود بانوان کار آفرین است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در زمینه راه اندازی بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان از طرح‌هایی که از سوی سازمان‌های مردم ارائه شود استقبال و حمایت می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر