شما اینجا هستید

اخبار » بازگشت تعطیلی پنجشنبه ها و یک نمره مثبت در کارنامه جناب استاندار /کار جهادی یعنی همین!


✍️امیر جنابی
صدای بندر: پنجشنبه ها برای ادارات استان بوشهر دوباره تعطیل شد، تا بعد از مدت ها کارکنان دولت در استان بوشهر لبخند برلبهایشان بنشیند.
دراواخر دولت قبل بود که استاندار وقت بدون دلیل و در میان بهت کارکنان دستگاه های اجرایی استان با لغو تعطیلی ده ساله پنجشنبه ها نارضایتی عمومی را در بین کارکنان دولت بوجود آورد.
با استقرار دولت جدید یکی از مطالبات اصلی کارکنان دولت از استاندار جدید برگشت تعطیلی پنجشنبه ها بود که استاندار با درک دقیق و صحیح مطالبات بخش عظیمی از جمعیت استان ، با پیگیری های ویژه با بالاترین ارکان اجرایی کشور خیلی سریع به خواست کارکنان دولت جامه عمل پوشاند، تا در گام اول ثابت کند که مرد عمل است.
استاندار بوشهر بارها در سخنرانی هایش اعلام کرده استان نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد، شاید در تعریف کار جهادی و انقلابی در فرهنگ اصطلاحاتی که در دولت جدید رایج و پررنگ شده خیلی از ما به نتیجه مشخصی نرسیده باشیم، ولی آنچه مشخص است این است که، کار جهادی و انقلابی یعنی انجام آن چیزی که مطالبه مردم است و مردم خواهان انجام هستند.اتفاقی که گمشده فضای اداری در تمام قوا است. و مدیران استان باید به تبعیت از استاندار محترم با سرلوحه قراردادن کار جهادی در مسیر خدمتشان برای کم کردن مشکلات استان گام بردارند.
در ماه های اول خدمت دکتر محمدی زاده یک نمره مثبت در کارنامه ایشان ثبت می کنیم و امیدواریم روز به روز برتعداد این نمرات مثبت اضافه شود. انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر