شما اینجا هستید

اخبار » اجرای بیش از دوهزار عملیات توسط آتش نشانی شهرداری بوشهردرسال۱۴۰۲
گروه : اخبار

اجرای بیش از دوهزار عملیات توسط آتش نشانی شهرداری بوشهردرسال۱۴۰۲


خبربندر: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر از اجرای دو هزار و ٨١ عملیات در سال ١۴٠٢ توسط کارکنان این سازمان خبر داد.
به گزارش خبربندر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه در بخش آموزش ۱۶ هزار و ۶۸۱ نفر آموزش دیدند، ادامه داد: این آموزش‌ها در ۱۶ دستگاه اجرایی، ۹۶ مرکز آموزشی، ۳۰ مسجد و موکب و همچنین به ۱۳ مرکز درمانی ارائه شده است.

به‌گفته وی، در بخش پیشگیری، در مجموع هزار و ۸۰۳ مورد شامل تاییدیه ایمنی، شناسایی مکان‌های ناایمن، ارائه پایان کار و شناسنامه ایمنی ساختمان و تست جعبه F بوده و ۱۷۳ مورد کارشناسی حریق صورت گرفته است.
علی احمدی با بیان این مطلب افزود: از تعداد دو هزار و ٨١ عملیات صورت‌گرفته در سال گذشته، تعداد ۷۷۲ مورد عملیات اطفاء حریق، ۷۸۴ مورد عملیات امداد و نجات و مابقی شامل تست ساختمانی و استقرار خودرو و آموزش بوده است.

احمدی با اشاره به فراوانی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، تصریح کرد: در سالی که گذشت فراوانی این عملیات‌ها به‌ترتیب مربوط به گیر کردن افراد در آسانسور به تعداد ۲۳۲ مورد، جانوران موذی و حیوانات ۲۲۸ مورد، آتش‌سوزی ضایعات به تعداد ۲۱۸ مورد، آتش‌سوزی منازل مسکونی به تعداد ۱۷۳ مورد و حبس نفرات به تعداد ۱۱۶ مورد بود که از این آمار ۸۲ مصدوم و ۱۷ فوتی گزارش شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر