شما اینجا هستید

اخبار » رفتارهای مشکوک نوروزی در خصوص گناوه

رفتارهای مشکوک نوروزی در خصوص گناوه
صدای بندر: نوروز امسال بعد از دو سال کرونایی مسافرت ها از سر گرفته شد و مردم دوستدار سفر طبق روال همیشگی سفرهای نوروزی را در پیش گرفتند.
در این بین گناوه به عنوان مقصد اکثر مسافران جنوب قرار گرفته و ورود مسافران نوروزی در روزهای اول سال جدید مثل سالهای قبل از کرونا پرشور و پررنگ بود.
در این بین اما بعد از حضور پررنگ مسافران در گناوه اتفاقاتی در سطح استان افتاد که دور از ذهن و بعضا عجیب بودند.
البته ما نمی خواهیم کاراگاه بازی راه بیندازیم ولی وقتی همه اتفاقات را کنار هم گذاشتیم به این اتفاقات شک کردیم.
حالا شما هم هم می توانید همه اتفاقات را کنار هم بگذارید و هم نظر یا مخالف مطالب ما باشید.

  • بیست روز قبل از آغاز سال جدید مدیرکل سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با حضور در شهر گناوه اعلام می کند که ما برای گناوه برنامه های ویژه ای داریم و بندر گناوه را به عنوان برند گردشگری جنوب به وزارت گردشگری معرفی نموده ایم!
    ولی هنوز ۵ روز از این خبر برنامه جناب مدیرکل نگذشته که مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر از کار برکنار شده و معاون او سرپرست اداره کل می شود!
  • در حالیکه قبل از آغاز سفرهای نوروزی ، بسیاری گناوه را مقصد اصلی گردشگران جنوب معرفی می کنند، دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با انتشار جدولی شامل لیست شهرهای مسافر پذیر به تفکیک استان اقدام می کند که نه تنها نامی از گناوه به عنوان شهرهای مهم گردشگری نیست حتی در لیست به عنوان شهرهای جایگزین مسافر پذیر هم نیست و بعد از بوشهر شهرهای تنگستان و عسلویه را انتخاب می کنند!
  • در سومین روز نوروز در حالیکه گناوه میزبان مهمانان نوروزی است، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام اینکه گناوه ظرفیتش تمام شده از طریق صدا و سیما به مسافران اعلام می کند که به جای شهرستان گناوه به شهرستان های دیر، جم و دشتی بروند!
  • روز چهارم فروردین تصاویری را رسانه ها نشر می دهند که اداره راهداری استان نام گناوه بر روی تابلوهای راهنمایی بزرگراه بوشهر برازجان پوشانده تا مسافران به جای گناوه راه شهرهای دیگر را به پیش بگیرند!
    -روز نهم فروردین معاون استاندار بوشهر در بازدید از گناوه اعلام می کند که گناوه زیرساخت های لازم را برای یک بندر گردشگری ندارد! البته این حرف حقی است که سه دهه است توسط رسانه های استان و شهرستان گفته می شود و هنوز هیچ اتفاقی در گناوه نیفتاده است، ولی بولد کردن این اظهار معاون استاندار بوشهر هم در این وانفسا عجیب بنظر می رسد!
  • همه این اتفاقات و رویدادهای ریز و درشت مشابه در حالی اتفاق افتاده که کمترین واکنشی را را از مسولین شهرستان در قبال این موارد شاهد نبوده ایم.
    حالا قضاوت با شما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر