شما اینجا هستید

اخبار » نمی شود در تهران نشست و برای مردم استان بوشهر تصمیم گرفت!

نمی شود در تهران نشست و برای مردم استان بوشهر تصمیم گرفت.

    خبر بندر: امام جمعه گناوه با انتقاد از عدم توجه به بحث کالای همراه ملوان در شهرستان گناوه گفت: مسولین پایتخت نشین برای حل مشکل مردم باید در بین مردم این استان حضور پیدا کنند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر حجت الاسلام رکنی امام جمعه شهر گناوه در خطبه های نماز جمعه این هفته گناوه با اشاره به اینکه سفرهای تجاری دریایی مهمترین وسیله درامد مردم است گفت: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ فقط مجوز یک سفر دریایی به ملوانان استان داده شده است.
    وی با اشاره به اینکه واردات کالا توسط ملوانان توسط دولت محدود شده است گفت: مجوز واردات معدودی کالاها جوابگوی معیشت مردم نیست.

    حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در خطبه های نماز جمعه گفت: پایتخت نشینان  اگر قرار است مصوبه ای برای منطقه ما اتخاذ کنند باید از نظرات مسئولان و متولیان امر و لنجداران در این دیار بهره بگیرند

    امام جمعه گناوه با انتقاد از محدودیت های ایجاد شده برای جابجایی کالا در سطح استان گفت: اگر شورای تامین استان مصوبه ای تصویب می کند که جابجایی کالای همراه ملوان در استان بلامانع است همه ما موظف هستیم این قانون رعایت کنیم دیگر معنا ندارد،از جابجایی کالا جلوگیری شود،معنا ندارد درب مغازه مردم کالا را توقیف کنیم و  به تعزیرات بفرستیم ،با این کار مردم به نظام بدبین می شوند.
    حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: باتوجه به اینکه گرانی و تورم بر مردم فشار می آورد، دولت سیزدهم دغدغه رفع آنها را دارد و شبانه روز درحال تلاش است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر