شما اینجا هستید

اخبار » سرمایه گذاری مردم برای مردم/ آغاز ساخت مجتمع فولاد بوشهر

سرمایه گذاری مردم برای مردم/ آغاز ساخت مجتمع فولاد بوشهر

خبربندر: محمد مظفری : روز یکشنبه ششم شهریور روز مهمی در تاریخ گناوه است. روزی که اولین پروزه صنعتی در شهرستان گناوه توسط بخش خصوصی کلنگ خواهد خورد!
گناوه بندری مهم در جنوب ایران است که هیچوقت در محاسبات مدیران دولتی ( استانی و کشوری) و در مسیر توسعه به حساب نیامده وبه حقش نرسیده است! متاسفانه علیرغم موقعیت خاص این شهرستان و استعدادهای خاص بندری، جغرافیایی ، تجاری و نیروی انسانی تاکنون هیچ تاسیسات دولتی در حوزه های اقتصادی، انرژی و صنعتی در این دیار ساخته نشده و به همین خاطر مردم شهرستان همیشه معترض به این روند ناصواب بوده اند.
از چند سال پیش به همت فرزندان این سرزمین (برادران مظفری) و با پیگیری های شبانه روزی ، مجوز ساخت ایجاد مجتمع فولادی در شهرستان گناوه به عنوان اولین مجتمع فولادی استان بوشهر(بخش خصوصی)گرفته شد و اکنون پس از چند سال دوندگی و تلاش بی وقفه در اولین روزهای شهریور سال ۱۴۰۱ شاهد آغاز ساخت این مجتمع مهم در استان بوشهر و شهر گناوه خواهیم بود .اتفاق میمونی که می تواند زمینه ساز اشتغال جوانان و توسعه صنعتی را در این شهرستان باشد.
اگر چه تا پایان ساخت مجتمعفولاد بوشهر و آغاز کار این مجموعه بزرگ که در کنار خود تاسیساتی مثل آبشیرین کن و نیروگاه برق هم، برای رفاه حال مردم شهرستان و استان ایجاد خواهد نمود، روزهای بسیاری پیش رو داریم، ولی امید داریم که با نگاه خاص سرمایه گذاران که خود از فرزندان این دیار هستند شاهد رونق و توسعه در این منطقه محروم از تاسیسات صنعتی باشیم!
در این بین آنچه از این پس مهم است، حمایت همه جانبه مردم از این سرمایه گذاری مردمی است. حمایتی که می تواند نتیجه اش ورود سرمایه گذاران جدید در شهرستان باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر