شما اینجا هستید

اخبار » شب شعر «خاتم سلیمانی» در حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبربندر رئیس حوزه هنری استان بوشهر دوشنبه‌شب در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حوزه هنری استان بوشهر با هدف پاسداشت سومین سالروز عروج سردار سلیمانی با استفاده از ظرفیت فعالان عرصه‎های فرهنگ و هنر ویژه برنامه‎های مختلفی را تدارک دیده است که شب شعر «خاتم سلیمانی» نیز در همین زمینه برگزار شد.

امید پارسایی فر افزود: در این آیین شاعران سروده‌های خود را درباره ابعاد شخصیتی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای حاضران ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این کارگاه شاعران آیینی استان محمدرضا احمدی فر، مازیار اسدی، محمد مرادی، محمد صالح منصوری، محمد امینی، بهنام هنری، زهرا تعجب، فاطمه میرزایی، حدیث زنگنه، دریا افکارآزاد، زینب وطن‌خواه، مریم شیخیونی و مهرناز میرزازاده با مجری‌گری غلامرضا ابراهیمی به خواندن اشعار خود درباره شهید سردار سلیمانی پرداختند.

پارسایی فر عنوان کرد: در بخشی از این مراسم محمد مدرسی رئیس دانشگاه خلیج‌فارس و محمد مرادی و محمدامینی از شاعران ایثارگر به بیان خاطرات خود از شهید حاج قاسم سلیمانی و فضائل اخلاقی وی پرداختند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: استقبال و حضور دوستداران شعر و ادب به همراه مسئولان فرهنگی از این شب‌شعر، در کنار نمایشگاه پوستر، نقاشی، عکس به “روایت قهرمان” این مراسم را به شب‌شعر باشکوهی تبدیل کرده بود.

وی گفت: “کارگاه تجسمی “نماد مقاومت”، کارگاه خوشنویسی “مشق عشق”، نشست “داستان حبیب” و نمایش “نقل مقاومت در مورد نبرد خان طومان” از دیگر برنامه های شاخص حوزه هنری استان بوشهر در راستای گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش است که در ادامه این ایام برگزار می‎شود.

منبع ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر