شما اینجا هستید

سرخط خبرها » درجه شهرداری دیلم ارتقا یافت
گروه : سرخط خبرها
نویسنده : غلامحسین آقاجری

شهردار بندردیلم استان بوشهر گفت: درجه شهرداری این بندر با موافقت وزارت کشور از رتبه ۶ به هفت ارتقا یافته است.

ایوب ترک زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه و گسترش حوزه شهری بندردیلم و به تبع آن افزایش سطح کمی و کیفیت فعالیت های عمرانی و خدمات شهری طی سنوات اخیر ، سبب شد با پیگری‌های جدی مجموعه مدیریت شهری و حمایت رئیس و اعضای شورای اسلامی، ارتقای درجه شهرداری با موافقت وزارت کشور به استانداری بوشهر ابلاغ شود.

وی اظهارکرد: ارتقای درجه شهرداری این بندر طی ابلاغ وزیر کشور به استاندار بوشهر به استناد تبصره ۳ ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب یکم تیر ماه ۱۳۴۰ هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی و شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی های شهرداری ها، در نامه ای که به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسید، ارسال و به شهرداری اعلام شد.

ترک زاده گفت: با این ابلاغیه، درجه شهرداری دیلم هفت اعلام شده است که ملاک عمل قانونی قرار گیرد.

شهردار دیلم با اشاره به تاخیر بیش از ۱۰ سال در افزایش قانونی درجه شهرداری این بندر، افزود: افزایش درجه سازمانی شهرداری ها، معیار و ملاک در تخصیص میزان اعتبارات، چارت سازمانی نیروی انسانی و دیگر مزایای ذی ربط است.

وی بیان کرد: امیدواریم با افزایش درجه سازمانی شهرداری دیلم در آینده نزدیک شاهد تاثیرگذاری مطلوب در توسعه و بهبود مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان باشیم.

شهر دیلم مرکز شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر