شما اینجا هستید

اخبار » خدمتی رضوی از جنس سلامت در بخش بوشکان اجرا شد

حسین بهروزی

به گزارش خبر بندر مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر تعداد ۳۰۰۰ نفر از مردم بخش بوشکان شامل ۱۴ روستا و ۱۳۷ مرتع عشایری در سطح ۱۶۵ هکتار از خدمات پزشکی و توزیع دارو بهره مند شدند.
مهران خورده بین مقدم گروه پزشکی خادمیاران رضوی استان بوشهر را شامل ۹۰ نفر پزشک ، پرستار و کادر درمانی عنوان کرد و افزود: این گروه در قالب بیمارستان صحرایی تخصصی امام رضا علیه السلام انواع خدمات درمانی رایگان و توزیع دارو را به مردم روستایی و عشایری بخش بوشکان ارائه کرد.
مهران خوردبین مقدم گفت: پزشکان بیمارستان امیرالمومنین علیه السلام پایگاه هوایی بوشهر، گروه های جهادی سلامت استان، بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، خادمیاران بخش سلامت استان بوشهر و شهرستان دشتستان و گروه های جهادی شهرستان دشتستان در اجرای این کار خداپسندانه مشارکت داشته اند.
وی هدف از این برنامه را کمک به نیازمندان و بیماران مناطق محروم و دسترسی نیازمندان به خدمات پزشکی رایگان عنوان کرد و افزود بخش بوشکان ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد که در این برنامه تلاش شد بخشی از خدمات پزشکی و درمانی و همچنین توزیع دارو به نیت امام رضا علیه السلام به مردم این بخش و حتی بخش های همجوار ارایه شود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در این کاروان پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان، ارتوپدی، چشم، اطفال، داخلی، داندانپزشکی، جراحی سرپایی، کارشناس سلامت خانواده حضور داشتند.که در قالب یک بیمارستان صحرایی به مدت ۳ روز در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهر کلمه بخش بوشکان به مردم خدمات‌ رسانی کردند و مردم به صورت رایگان ویزیت شدند و خدمات پزشکی دریافت کردند.
خورده بین مقدم ضمن قدردانی از حضور و همکاری همه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی افزود: یکی از فعالیت‌ هایی که توسط خادمیاران کانون سلامت در حوزه تخصصی انجام می‌ شود، شناسایی و درمان خانواده‌ های نیازمند و ارائه خدمات درمانی به آنان است.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: یکی از اهداف کارگروه های جهادی خدمت‌رسانی مستقیم به نیازمندان می باشد و گروه جهادی کانون خادمیاران رضوی با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه در مناطق حاشیه‌نشین و دارای خانوارهای نیازمند که بخش عمده‌ای از آن‌ها مددجویان موردحمایت دستگاه‌های حمایتی ازجمله کمیته امداد می‌باشند به ارایه خدمات پزشکی رایگان می‌پردازد.
مهران خوردبین مقدم خاطرنشان کرد: مردمان محروم مناطق روستایی بخش بوشکان به علت نبود بیمارستان وکمبود پزشک متخصص مجبورند کیلومترها تا مرکز استان را برای درمان و دریافت خدمات پزشکی طی کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر