شما اینجا هستید

اخبار » جای خالی حوزه فرهنگ وهنر در پروژه های سفر ریاست جمهوری

جای خالی حوزه فرهنگ وهنر در پروژه های سفر ریاست جمهوری
صدای بندر: سفر دوم رییس جمهور به استان بوشهر در حالی قرار است انجام شود. که نه درمیان پروژه های شاخص و نه در طرح های کوچکتر قابل پیش بینی برای تصویب در این سفره هیچ پروزه فرهنگی و هنری تعریف نشده است. این در حالیست که در سفر اول ایشان نیز هیچ پروژه فرهنگی تعریف نشد و عملا خروجی فرهنگی سفر اول ایشان صفر بود و پیش بینی می شود با این شرایط سفر دوم نیز در حوزه فرهنگ وهنر نمره قبولی نیاورد!
اینکه چه کسی پیشنهاد طرح ها را می دهد خیلی مهم نیست چون یقینا هم از سوی مرکز نشینان و هم مدیران عالی استان این طرح ها بارها لیست می شود برایش جلسه گرفته می شود بارها بالا و پایین می شود و لی مهم این است که مشخصا در پس زمینه ذهن و فکر این دوستان مدیر، فرهنگ و هنر جایگاه خاصی ندارد. این درحالیست که بارها حود حضرات در تریبونهایشان از لزوم توجه به فرهنگ سخن به میان می آورند.
حال با توجه به شرایط فوق پیشنهاد می شود مسولین مربوطه حداقل برای گرفتن اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های فرهنگی هنری نیمه تمام از جمله مجتمع های فرهنگی و هنری، سالن ها و پلاتوهای نمایش و گالری های متعددی که در شهرستان های مختلف سالهاست به حال خود رها شده اند، اقدامی صورت دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر