شما اینجا هستید

ویژه » صعود موج با دستان خالی!
گروه : ویژه

صعود موج با دستان خالی!
محمد مظفری
صدای بندر :موج این تیم قدیمی و بومی شهر گناوه یکبار دیگر به مدد جوانان توانای گناوه ای حقش را در فوتبال ایران گرفت، آن هم با دست خالی، موج سالهاست که در فوتبال ساحلی ایران می درخشد در همان روزهایی که کمتر به بازی های ساحلی بها داده می شد، موج تا لیگ برتر هم رفت، ولی از آن روزی که برای تیم های لیگ برتری و لیگی یک فوتبال ساحلی هم سرمایه گذاری شد ، موج تنها ماند. چون نه پشتوانه مالی داشت و نه کسی بود که دراستان از این تیم حمایت کند. حیدر نیکو نژاد یکه و تنها جوانان مستعد و با آتیه را جمع می کرد تا نام فوتبال گناوه را زنده زنگه دارد.
حالا بعد از دوسال دوری تیم موج از لیگ های فوتبال ساحلی یکبار دیگر به مدد جوانان گناوه ای تیم موج با حضور در زیر گروه لیگ یک کشور در شرهای انزلی و گناوه و با کسب پیروزی در دو مرحله به عنوان یکی از دو تیم برگزیده زیرگروه به لیگ یک فوتبال ساحلی راه یافت.
صعود تیم فوتبال موج گناوه به لیگ یک یکبار دیگر صدای جوانان مستعد و توانمند گناوه ای را در فوتبال ایران طنین انداز کرد. جوانانی که با دست خالی و پایین ترین دستمزد و امکانات نسبت به دیگر رقبا به این مهم دست یافتند.
حالا بنظر می رسد نوبت مسولین شهرستان گناوه است تا با حمایت از این تیم مردمی شرایط را برای حضور هرچه بهتر موج در لیگ یک فوتبال ساحلی مهیا کنند. مسولینی که جایشان در جشن صعود موج به لیگ یک آن دهم در ورزشگاه ساحلی گناوه خالی بود.
همچنین انتظار می رود رییس هیئت فوتبال استان بوشهر که مسولیت کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده دارد و معمولا ه در جشن های صعود تیم های گناوه برای دقایقی حضور پیدا نموده و دیگر خبری از او نمی شود، بدهی های مادی و معنوی خود به فوتبال گناوه بخصوص فوتبال ساحلی گناوه را ادانموده و باشتاختی که در سطح فوتبال کشور دارد برنامه ریزی مناسب و رایزنی های لازم در استان و خارج استان جهت جذب اسپانسرهای مالی برای این تیم را مهیا نماید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر