شما اینجا هستید

اخبار » کاروان خدام حرم مطهر رضوی وارد گناوه شد.

به گزارش خبر بندر همزمان با دهه کرامت کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) صبح جمعه با استقبال پرشور مردم وارد گناوه شدند و مردم خونگرم ومتدین با حضور در گلزار شهدا تجمع و از خادمین حرم امام هشتم (ع) با صلوات و اهدای گل و شیرینی استقبال کردند و ارادت خود رابه خورشید هشتم آسمان امامت و خادمان بارگاه ملکوتی آن حضرت ابراز داشتند.

در این آئین خدام حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک شده بارگاه امام هشتم شیعیان جهان، در گلزار مطهر شهدای این شهر حضوریافتند و با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به این شهیدان ادای احترام کردند.

در برنامه معنوی استقبال از خدام حرم رضوی، صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط یکی از خدام در میان دوست‌داران اهل بیت (ع)،اجرای سرود، پرچم گردانی توسط خادمین رضوی در میان مردم اجرا شد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای گلگون کفن، حضور در دفتر امام جمعه گناوه، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت ازبیماران، شرکت در جشن‌های دهه کرامت و زیر سایه خورشید، حضور در حوزه علمیه الزهرا (س)، دیدار با خانواده‌های شهدا وایثارگران و جانبازان و اهداکننده عضو، حضور در بندر ریگ و اجرای برنامه‌های زیر سایه خورشید، حضور در مؤسسه خوداشتغالیضامن آهو، حضور در برنامه مسجد امام سجاد (ع) و جشن دختران فاطمی در تالار بهزاد گناوه از عمده برنامه‌های خادمان حرمرضوی در شهرستان گناوه است که از صبح امروز آغاز شده است.

ایام دهه کرامت، همه ساله از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) شروع می‌شود و تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامهدارد.

امسال، برنامه‌های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت تا دهم خرداد در سراسر کشور و همچنین در برخی از کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید آفرینی» انتخاب شده و هرکدام از روزهای این دهه عنوان ویژه ای دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر