شما اینجا هستید

اخبار » شکست پشت شکست برای نماینده گناوه در لیگ برتر فوتبال ساحلی
گروه : اخبار

تیم شهدای حیات داوود همچنان می بازد

خبربندر: تیم شهدای حیات داوود بندرگناوه در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی در خانه خود متحمل یک شکست دیگر مقابل شاهین خزر رودسر شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از خبرنگار ایرنا، این دیدار که شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد، نماینده گیلان توانست در یک بازی برتر سه بر صفر به پیروزی برسد.

تیم شهدای حیات داوود گناوه که در چهار دیدار قبلی خود متحمل شکست مقابل حریفان خود شده بود در این بازی نیز نتوانست از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران بهره ببرد و همچنان از کسب اولین پیروزی در خانه خود محروم بماند.

گل‌های شاهین خزر رودسر را امیر جعفری و محمداحمدزاده در وقت اول و گل سوم این تیم در وقت سوم توسط پژمان بذرافشان به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار را محمد حاجیلو، از قزوین، صادق ناصریان از مشهد، مهدی قربان فکر از بندرعباس و هاشم امیری از مرودشت شیراز برعهده داشتند.

علی شریفات از استان خوزستان ناظر داوری و حمیدرضا جلالی از البرز ناظر فدارسیون فوتبال دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در شهرستان گناوه بودند.

روند شکست پذیری نماینده استان بوشهر که برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافته است، بقای این تیم را در لیگ به خطر انداخته است و برای کسب نتایج لازم در دیدارهای آینده نیاز به تقویت بازیکن در حد لیگ برتر دارد.

تیم شهدای حیات داود در این دیدار از علی امینی، علی عشایری، حسن جوادی، مهرداد گاوداری شایان جمشیدی، علیرضا شهنی، سروش جواهری، حسن جوادی، محمدامین دهقانی، یعقوب عبدی، محمدامین صیادی، کیوان اژدری و ابراهیم دکان بحری استفاده کرد.

بازیکنان تیم شاهین خزر رودسر گیلان در این دیدار فیض الله جعفری چاگانی، محمدجلیل جمشیدی چماقستانی، امیرجعفری رضا محله، آرین جراره، محمد احمدزاده، مانی عربی، مهدی احمددوست، سیدمهرشاد موسوی، علیرضا قربانیان گواسرایی، حسین نجفی کشایه بودند.

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیأت فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر