شما اینجا هستید

اخبار » ۲۴ تولید کننده روستایی در جشنواره ملی روستا آباد
گروه : اخبار

حضور تولید کنندگان روستایی و عشایری استان بوشهر در نمایشگاه ملی روستا آباد
خبر بندر: مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از حضور بیش از ۲۴ تولیدکننده و صنعتگر روستایی و عشایری استان بوشهر در پنجمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور خبر داد.
به گزارش خبر بندر، سهراب امیری نژاد مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: حضورپررنگ تولید کنندگان و صنعتگران روستایی و عشایری استان در پنجمین جشنواره توانمند روستاییان و عشایر کشور نشان از سرزندگی و پتانسیل بالای تولید در بخش های روستایی و عشایری دارد.
وی افزود: در این جشنواره که از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار خواهد شد ۲۴ تولید کننده و صنعتگر از استان بوشهر حضور دارند.
امیری با بیان اینکه تولید کنندگان روستایی و عشایری استان در حوزه صنایع غذایی، صنایع دستی ، شیلاتی و…در این نمایشگاه حضور خواهد یافت افزود ظرفیت های گردشگری، بومی و محلی، آیینی، بازی های بومی محلی و فرهنگی استان بوشهر نیز در این نمایشگاه به نمایش خواهد درآمد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت روحیه خودباوری در بین روستاییان و عشایر است افزود: امیدواریم شرکت در این رویدادها منجر به شناسایی ظرفیت ها و کشف استعدادها، معرفی سرمایه گذاران و کار آفرینان جدید در حوزه های روستایی و عشایری شود.
امیری نشان با اعلام اینکه قرار است در حاشیه این رویداد ملی نشست های علمی و کارگاهای آموزشی نیز برگزار گردد. از مدیران استان و هم استانی های عزیز برای بازدید از این نمایشگاه دعوت نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر