شما اینجا هستید

اخبار » دوچرخه سواران از بوشهر تا کیش درخت کاشتند
گروه : اخبار

دوچرخه سواران از بوشهر تا کیش درخت کاشتند
خبر بندر: سه تن از دوچرخه سواران سایکل توریست لیان بوشهر بوشهری از بوشهر تا کیش را رکاب زدند.
به گزارش خبربندر: سه تن دوچرخه سواران سایکل توریست لیان استان بوشهر به نام های غلامرضا پنهانه مفرد، میثم مظفری زاده و عبدالمجید اسماعیلی با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، ورزش دوچرخه سواری، حفظ محیط زیست و درختکاری از بوشهر تا کیش را رکاب زدند.
این ورزشکاران که با هدف پیوستن به دیگر سایکل توریست های ایران در کیش و شرکت در همایش سایکل توریست های ایران حرکت خود را از۱۸ دی ماه از بوشهر آغاز کرده بودند در مسیر خود از شهر بوشهر تا جزیره کیش از شهرهای مختلف استان گذشته و با هدف توسعه فضای سبز و شرکت در طرح کاشت یک میلیارد درخت در شهرهای بوشهر کاکی،عسلویهف تنبک و شیرینو حضوریافته و درخت کاشتند.
این سه ورزشکار همچنین ۲۳ دی ماه به همراه چهل نفر از سایکل توریست های دیگر ایران که به عسلویه آمده بودند ضمن کاشت درخت حرا در نایبند حرکت دسته جمعی خود به سمت کیش را آغاز نمودند تا روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه در کیش حضور بیابند. آنها قرار است در یکی از مدارس شهر کیش حضور یافته و درخت بکارند.
تیم سایکل توریست لیان بوشهر که پیش از این سابقه رکاب زنی در بیشتر نقاط ایران و در کشورهای همسایه را نیز دارد از تیم های خوب و قدیمی جنوب ایران است که بصورت هفتگی و با هدف فرهنگ سلامتی و ورزش های همگانی مسیر بوشهر تا شهرهای مختلف استان را می پیمایند.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر