شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مشکلات تعطیلی جایگاه عرضه سوخت بخش شبانکاره
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر :مردم شبانکاره می گویند: تعطیلی جایگاه عرضه بنزین و گازوییل این بخش ۳۰ هزار نفری مشکلات زیادی برای مردم این مناطق بوجود آورده است.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا، آنان افزودند: جایگاه عرضه سوخت این بخش سه روز است که به دلیل اختلافات میان مالکان تعطیل شده است و مردم و کشاورزان منطقه را با مشکلات متعددی روبه رو کرده است.

یک کشاورز بخش شبانکاره گفت: برای تامین سوخت گازوییل مورد نیاز سه روز است که فاصله ۶۰ کیلومتری روستای محل زندگی خود تا شبانکاره را در رفت وبرگشت طی می کنم ولی به دلیل تعطیلی جایگاه دست خالی برمی گردم.

امرالله بارگاهی افزود: با توجه به برداشت محصول نبود گازوییل باعث از بین رفتن محصول کشاورزان منطقه شده است.

یک وانت بار داران بخش شبانکاره گفت: با توجه به این که با این وسیله نقلیه گذران زندگی می کنیم ولی به دلیل نبود بنزین با مشکلاتی مواجه هستیم و ناچار به استفاده از بنزین لیتری ۱۵هزار ریال شده ام.

یکی از فروشندگان جایگاه عرضه سوخت شبانکاره گفت: این جایگاه روزانه بیش از ۲۰هزار لیتر بنزین و ۳۰ هزار لیتر گازوییل در اختیار مردم شهر شبانکاره و روستاهای تابعه قرار می داد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود از مسوولان بخش شبانکاره خواست برای حل مشکلات مردم نسبت به بازگشایی مجدد این جایگاه سوخت اقدام کنند.

بخشدار شبانکاره گفت: اختلاف میان مالکان و شرکای این جایگاه سوخت از چند سال پیش تاکنون ادامه دارد و با وجود نشست های مکرر با انها نتوانسته ایم آنان را به توافق برسانیم.

مختار چترسنجی روزسه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این جایگاه به افراد دیگری نیز اجاره داده اما پس از چند روز به دلیل دخالت شرکای مالکان دوباره اجاره نامه فسخ شده است.

وی اضافه کرد: تعطیلی این جایگاه سوخت برای مردم این شهر مشکل ساز شده ولی تاکنون نتوانسته ایم این مشکل را حل کنیم.

بخش شبانکاره با ۳۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان از مناطق مهم کشاورزی استان بوشهر بویژه در زمینه تولید محصولات جالیزی و سبزی است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر