شما اینجا هستید

ادیان گردی » آقایان؛ مربیان بی‌ادعای بومی را فراموش نکنید
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: به بهانه تیمداری پارس جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال
آقایان؛ مربیان بی‌ادعای بومی را فراموش نکنید
سابقه و عملکرد مربیان نشان داده غیربومی‌ها به خصوص در لیگ‌های یک و دو فوتبال هیچ سودی برای فوتبال استان نداشته‌اند و از آقایان مسئولان و تیمدار، انتظار داریم به مربیان بی‌ادعای بومی توجه کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، خبر تیمداری پارس جنوبی در عرصه فوتبال چمن آن هم به صورت حرفه‌ای در لیگ دسته دوم کشور از چند جهت حائز اهمیت است، شرکت بزرگ و عظیم سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خاطرات خوبی را برای اهالی فوتبال از زمان حضور شاهین در لیگ یک و صعودش به لیگ برتر گرفته تا حمایت به موقع از شیرهای پابرهنه بوشهری (دریانوردان) در لیگ برتر فوتبال ساحلی ماندگار کرد.

اکنون که خبر تیمداری آن‌ها به نوعی رسانه‌ای شده و همگان انتظار دارند تا با تیمی قوی و مقتدر راهی لیگ دو شوند، زمزمه‌هایی مبنی بر بی‌مهری دوباره به بومی‌ها شنیده می‌شود که در این یادداشت کوتاه، مختصر اشاره‌ای برای روشن شدن تفکر ورزشی به مدیران ارشد و اول منطقه ویژه انرژی پارس خواهیم داشت.

شنیده می‌شود نگاه‌ها به حضور مربیان ناکارآمد غیربومی و سن و سال‌دار است تا بر روی نیمکت تیم نشسته شود که اگر اینگونه باشد پس حق مربیان بومی از جمله کللی‌فرد، دلگرم، خرمزی، طارمی و… چه می‌شود؟

سابقه و عملکرد نشان داده غیربومی‌ها به خصوص در لیگ‌های دسته یک و دو هیچ سودی برای فوتبال استان نداشته‌اند، فوتبال بوشهر با کللی‌فرد لیگ برتری، با خرمزی پلی آف و با دلگرم جوان ۱۷ هفته طعم صدرنشینی با تیم بدون پول ایرانجوان را تجربه کرد، آقای یوسفی (مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی) در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز لیگ دسته دو نگاه ویژه‌ای به سهمیهاستان در لیگ دسته دو فوتبال داشته باشید تا در فصل آتی و با حمایت پارس جنوبی یک تیم دیگر در لیگ دسته یک کشور داشته باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر