شما اینجا هستید

ادیان گردی » حضورتنها نماینده استان بوشهردرلیگ برترفوتبال ساحلی بانوان کشور نامشخص است
گروه : ادیان گردی

صدای بندر – مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی بانوان حرم گناوه گفت: حضور این تیم دررقابت های امسال لیگ برتر کشور به دلیل مشکلات حاد مالی نامشخص و درهاله ای از ابهام قراردارد.

اسماعیل کشتکار روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تیم که چندین سال به عنوان تنها نماینده استان بوشهر دراین مسابقات شرکت می کند و پارسال موفق به کسب مقام سومی این رقابت ها شد، تاهنوز هیچگونه حمایتی از سوی مسوولان استان نشده و حتی یک ریال نیز کمک دریافت نکرده است.

وی بیان کرد: درحالی که قصد انصراف از این مسابقات را داشتیم، شورای اسلامی شهر و شهردار گناوه با همکاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به یاری این تیم شتافتند وهزینه پرداخت ورودی به این مسابقات را تقبل کردند که جا دارد از آنان قدردانی شود.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی بانوان حرم گناوه گفت: قرعه کشی مسابقات فصل جدید برگزارشده و این تیم در گروه شهرداری بندرعباس، شهرجدید هشتگرد و کوثر چهارمحال قرار گرفته است.

وی اظهارکرد: فصل جدید مسابقات امسال در دو گروه ۴ و ۵ تیمی برگزار می شود که تاهنوز میزبان این دوره تعیین نشده است.

کشتکار بیان کرد: این باشگاه درخواست میزبانی این مسابقات را درصورتی که مسوولان حمایت کنند، داده است.

وی گفت: بازیکنان تیم حرم گناوه سرشار از استعداد و خلاقیت هستند و در صورتی که در فصل گذشته بخوبی حمایت می شدند، مقام قهرمانی را کسب می کردند.

مدیرعامل این تیم از زحمات و پشتکار معصومه بهمنیاری سرمربی و بازیکنان این تیم که با کمترین امکانات و بضاعت مالی درچندسال اخیر به موفقیت های کشوری دست یافتند، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر