شما اینجا هستید

ادیان گردی » فروش امتیاز پرسپولیس، نابودی فوتبال گناوه
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: فروش امتیاز باشگاه پرسپولیس یعنی نابودی فوتبال گناوه، یعنی دور کردن مردم از ورزش، جلوگیری از پیشرفت جوانان با استعداد گناوه ای، دور کردن جوانان از ورزش و فراهم کردن زمینه فساد و خیلی از چیزهایی که با دور شدن از ورزش می تواند برای جوانان رخ دهد.

تا اینجا هرچقدر سکوت کرده ایم کافی است، این وظیفه ما رسانه ای هاست که برای جلوگیری از نابودی فوتبال شهرمان دست به کار شویم و نگذاریم بی اعتنایی مسولان شهر گناوه و استانی به تیم شهرمان که چشم خود را روی این واقعیت ها بسته اند، از بین برود.

کمتر از یک ماه مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور آغاز خواهد شد، این درحالی است که استان بوشهر با داشتن چهار نماینده در لیگ دو یکی از شهرهایی است که همزمان چهار تیم در این لیگ داررد.

تیم گازفجر جم امسال امتیاز خود را به پارس جنوبی واگذار کرد و بعید به نظر می رسد مشکل مالی در این فصل داشته باشد و اگر کمی به این تیم رسیدگی شود می تواند روزهای خوش سالهای قبل را برای استان بوشهر زنده کند.

دیگر تیم استان ایرانجوان خورموج است که سال قبل فصل خوبی را با بهنام ابولی در لیگ سه کشور پشت سر گذاشت و توانست در یک نبرد سخت و طولانی به لیگ دسته دو صعود کند، گفته می شود این تیم تمرینات خود را چند روز پیش برای حضوری شایسته در لیگ دو آغاز کرده است.

تیم کارگر بنه گز هم دیگر نماینده استان است که هوای کناره گیری از لیگ دو را در سر دارد واحتمالا امتیاز خود را در لیگ دو بفروشند

و اما پرسپولیس گناوه که به جرات می توان گفت در این چند سال اخیر بارها و بارها سخن از عدم حضورش در لیگ دو به گوش رسیده و با مشکل مالی سنگین روبرو شده است و این مشکلات به حدی بوده که نادر جعفری به اجبار بعد از سالها تلاش و زحمت در تیم پرسپولیس، از این تیم کناره گیری کرده است.

دلیل اصلی این کناره گیری هم مشخص است و باید قبول کرد یک نفر نمی تواند هزینه یک فصل را به تنهایی بپردازد و باید مسوولان استانی بیش از این به فکر این تیم مردمی باشند.

نادر جعفری تا الان بیش از توان خود برای تیم پرسپولیس خرج کرده و در واقع می توان گفت جعفری برای زنده ماندن نام پرسپولیس و فوتبال گناوه بهای سنگینی را پرداخت کرده ولی سنگینی این بار به حدی است که این مربی دلسوز که تمام زندگی خود را برای پرسپولیس داده کم آورده و مجبور به کناره گیری شده است.

از یک طرف تمام امید فوتبالیست های گناوه این است که بتوانند روزی در تیم محبوب شهرشان بازی کنند و برای این تیم افتخار کسب کنند و از طرف دیگر مردم خونگرم گناوه که در سرما و گرما حامی این تیم بوده اند و با هر برد این تیم خوشحال می شدند و با هر باختی که برای این تیم رقم می خورد ناراحت ، امروز شاهد این هستند که شاید دیگر این تیم را در لیگ دو کشور نبینند که اگر این اتفاق بیفتد بدون شک زمینه ساز نابودی فوتبال گناوه فراهم خواهد شد.

فوتبال گناوه دارای ظرفیت های بالایی است و بازیکنان با استعداد زیادی دارد که گوای این مطلب را از تیمهای محلاتی که بیش از ۴۰ تیم محلاتی که هر هفته بیش از ۶۰۰ بازیکن در زمین های خاکی این شهر توپ می زنند را می توان مشاهده کرد.

ماجرای پرسپولیس برازجان هنوز در ذهن فوتبال دوستان است ، تیم پرسپولیس برازجان با سهل انگاری مسولان این شهر و استان از بین رفت و این نابودی به حدی بود که حتی تیمهای پایه نیز در برازجان کمتر شدند، پس چرا از این اتفاق کسی درس نمی گیرد تا بلایی که بر سر فوتبال یک شهر افتاده و فوتبال آن شهر را نابود کرده است این بار برای یک تیم مردمی دیگر بیفتد.

تا الان هیچ اقدامی از سوی مسولان استانی و گناوه برای کمک به این تیم مردمی انجام نشده و این تیم در بلاتکلیفی محض قرار گرفته و در حالی که کمتر از یک ماه به شروع این مسابقات باقی مانده است هنوز خبری از حضور پرسپولیس در لیگ دو نیست.

در آخر به مسولان استانی و بخصوص مسولان گناوه می گوییم که پرسپولیس عشق مردم گناوه است، مردمی که در بدترین شرایط کنار پرسپولیس بوده و با شور و اشتیاق به استادیوم می آمدند تا تیم محبوبشان را تشویق کنند.

از تماشاگران خرسال گرفته تا پیشکسوتان فوتبالی و افراد مسن که همگی به عشق فوتبال شهرشان، به عشق بازیکنان بومی و به عشق نادر جعفری که سالها این تیم را با چنگ و دندان حفظ کرده، به تشویق می پرداختند.

براستی فروش امتیاز پرسپولیس بزرگترین خیانتی است که می توان در حق این مردم کرد.

و در آخر همین یک جمله را می گویم ، به گفته مدیرکل گمرک گناوه، درآمد گمرک گناوه نسبت به سال قبل ۵۰۰ درصد افزایش داشته و مبلغی حدود ۶۳۰ میلیارد ریال گمرک گناوه درآمد داشته است، اگر قسمت ناچیزی از این درآمد به ورزش گناوه تعلق بگیرد بدون شک نتیجه آن در سالهای آینده دیده خواهد شد.
منبع: سایت یا مهدی (عج)

  1. حمید عشایری

    آقای فرماندار تا به کی باید این خبر ها را در مورد پرسپولیس عزیز بشنویم.

  2. کمک کنین

    یه کمی هم به فکر ما جوانان باشید
    از شهردا،شورا،فرماندار و همه کسانی که میتونن به این تیم کمک کنند خواهش میکنیم تیم را از این وضعیت خارج کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر