شما اینجا هستید

سرخط خبرها » عملیات اجرایی مرمت مدرسه تاریخی سعادت بوشهر آغاز شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: با حضور استاندار بوشهر و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی عملیات اجرایی مرمت مدرسه تاریخی سعادت بوشهر آغاز شد.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس، معاون اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی مرمت موزه – مدرسه تاریخی سعادت بوشهر در مدرسه سعادت بوشهر اظهار داشت: مرمت مدرسه سعادت نقطه عطفی در فعالیت‌های فرهنگی استان بوشهر است که انتظار می‌رود عملیات مرمت آن در موعد مقرر به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده این طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان اجرا و در مدت ۹ ماه عملیات مرمت آن به پایان برسد.

علی ذاکری عنوان کرد: با اجرای این طرح مرمت و احیاء ساختمان اصلی غربی مدرسه سعادت به مساحت یک هزار و ۴۵ متر طول و ساختمان شرقی به مساحت ۵۶۰ متر مربع و همچنین ساماندهی محوطه باز این مجموعه به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.

گفتنی است آغاز عملیات اجرایی طرح مرمت و احیاء مدرسه تاریخی – فرهنگی سعادت در حضور مصطفی سالاری استاندار بوشهر و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مدرسه تاریخی از مراکز آموزشی تاریخی کشور محسوب می‌شود که در سال ۱۳۱۷ قمری در بوشهر تاسیس شده و تاکنون بسیاری از چهره‌های سرشناس بوشهر و برخی استان‌ها در این مدرسه تاریخی تحصیل کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر