شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آمادگی برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز قطر به منظور برگزاری جام جهانی۲۰۲۲
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز قطر برای جام جهانی۲۰۲۲ را دارد.
به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، رضا عوض پور ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که می‌توان به بخش های کشاورزی، پرورش و صید آبزیان، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، معادن و . . . اشاره کنیم.

وی اضافه کرد: توسعه مناسبات استان بوشهر با کشورهای همسایه و حتی کشورهای آفریقایی از جمله اتیوپی از موضوعاتی است که با جدیت توسط مسئولان استان بوشهر در دست پیگیری است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای توسعه روابط استان بوشهر با کشور قطر، تصریح کرد: توسعه فعالیت های تجاری بازرگانان استان بوشهر و کشور قطر با جدیت در دست پیگیری است.

وی از سفر تیم مذاکره کشور قطر به استان بوشهر تا دو هفته آینده خبر داد و اذعان داشت: توسعه روابط اقتصادی بین استان بوشهر و کشور قطر در قالب این مذاکرات دنبال خواهد شد.

میزبانی اتاق بازرگانی بوشهر از تیم مذاکره کشور قطر

عوض‌پور با اشاره به میزبانی اتاق بازرگانی بوشهر از تیم مذاکره کشور قطر ادامه داد: باید تلاش شود تا راهکارهای مناسبی برای توسعه مناسبات تجاری فراهم شود که باید برای این مهم زیرساخت‌های مورد نیاز همچون انبارهای نگهداری کالا و سردخانه و همچنین اسکله‌های مناسب ایجاد شود.

وی با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای توسعه صادرات به کشور قطر توسط استان بوشهر، بیان داشت: از جمله مهمترین محصولاتی که از استان بوشهر به کشور قطر صادر می‌شود می‌توان به مواد پروتئینی گوشتی، صیفی جات و مواد معدنی و مصالح ساختمانی اشاره کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به توان بالای استان بوشهر در تولید مصالح ساختمانی، افزود: قطر برای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به مصالح ساختمانی نیاز دارد که استان بوشهر می‌تواند این مصالح را به خوبی تامین کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر