شما اینجا هستید

ادیان گردی » دلگرم: بدون چشم‌داشت مالی به مدیران ایرانجوان یا علی گفتم
گروه : ادیان گردی

صدای بندر : سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: قبول سرمربیگری ایرانجوان در این شرایط کار سخت و ریسک بزرگی بود و من بدون هیچ چشم داشت مالی به مدیران ایرانجوان یا علی گفتم.

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بوشهر از آغاز تمرینات این تیم خبر داد و گفت: به یاری خدا از امروز استارت تمرینات ایرانجوان زده خواهد شد، هم ما و هم علاقمندان به فوتبال در بوشهر به خوبی واقف هستیم که در بدترین شرایط ممکن در حال شروع کردن هستیم، اما توکل و امید ما به خداست.

وی پیرامون قبول کردن دوباره نیمکت ایرانجوان در فصل آتی و گروهی که به گروه مرگ معروف شده عنوان کرد: طی یک ماه گذشته با پیشنهادات چند تیم لیگ یکی مواجه شدم، در دو مورد تا امضای قرارداد هم پیش رفتم اما بنا به دلایلی کاملاً غیر فوتبالی قید حضور در آن تیم‌ها را زدم، منتی ندارم به ایرانجوان دینی دارم و با هدف کمک به فوتبال بوشهر امسال هم در خدمت ایرانجوان خواهم بود.

دلگرم ادامه داد: شرایط پولی و مالی فوتبال در استان ما بحرانی است و ایرانجوان هم از این قائده مستثنی نیست، بهترین بازیکنان ما جدا شده‌اند، ما مانده‌ایم با بومی‌هایی که تجربه کمی دارند اما با امید و تمرین زیاد باید برای فوتبال بوشهر آبروداری کنیم.

دلگرم تصریح کرد: چهار هفته دیگر در اصفهان بازی داریم، هنوز نه بازیکن گرفته‌ایم و نه بدنسازی و تمرینی کرده‌ایم، شرایط از سخت هم بدتر است اما باید کار کرد.

سرمربی جوان ایرانجوان بوشهر متذکر شد: بدون هیچ چشم داشت مالی به مدیران ایرانجوان یا علی گفتم، همه می‌دانند فصل گذشته کمترین دریافت پولی من و دیگر اعضای کادر فنی داشتیم، اما هیچ گاه برای خودم پولی نخواستم، امیدوارم مسئولان ارشد استان به فکر فوتبال باشند اندک بودجه‌ای برای ایرانجوان و دیگر تیم‌ها در نظر بگیرند تا فوتبال نفس بکشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحویل گرفتن ایرانجوان در این شرایط تصمیم و ریسک سختی بود، اما با تمام وجودم کار می‌کنم امیدوارم در این روزهای حساس هواداران و اهالی فوتبال مثل همیشه در کنار ما باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر