شما اینجا هستید

اخبار » امضای تفاهم‌نامه نیروی انتظامی و صدا و سیمای مرکز بوشهر
گروه : اخبار

صدای بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که با صداوسیما به امضا رسیده برای تولید ۸۴ برنامه گفت‌وگو محور برای آشنایی مردم با موضوعات مرتبط با حوزه انتظامی توافق کرده‌ایم.

به گزارش صدای بندر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۲۳ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۲۳ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و درنظر سنجی‌هایی که انجام شده میزان رضایتمندی مردم از مجموعه نیروی انتظامی در استان افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با صداوسیما به امضا رسیده برای تولید ۸۴ برنامه گفت‌وگو محور برای آشنایی مردم با موضوعات مرتبط با حوزه انتظامی توافق کرده‌ایم.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: ایجاد نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در محلات برخی از شهر استان که در موضوع موادمخدر خطرپذیرتر بودند از جمله اقدامات مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهر بوده و با توجه به اقدامات چشمگیر مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر نیاز است که از این مجموعه تقدیر صورت بگیرد.

عباس‌زاده عنوان داشت: در مذاکره با نهضت سوادآموزی نیز تفاهم‌نامه به امضا رسانده‌ایم که به موجب آن این نهاد برای آموزش به معتادان بی‌سواد تلاش خواهد کرد.

وی با تاکید بر حمایت از کمپ‌های ترک اعتیاد ابراز داشت: برای جلب مشارکت خیرین برای بهبود و ترک اعتیاد افراد مبتلا به مصرف مواد مخدر اقدامات مفیدی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: زمینی با همکاری شورای شهر به ارزش چهار میلیارد ریال برای احداث مرکز نگه‌داری معتادان در اختیار گرفته‌ایم و نیاز است برای احداث این مرکز تامین اعتبار لازم صورت بگیرد.

عباس‌زاده گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته انجمن معتادان ناشناس در سطح استان کلاس‌های ترک اعتیاد برگزار می‌کنند که تاکنون شاهد تاثیرات مفید این کلاس‌ها بوده‌ایم.

منبع: خبر گزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر