شما اینجا هستید

ادیان گردی » کللی‌فرد: حفظ سهمیه و کسب نتایج مطلوب اولویت کاری‌ام است
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در شرایط بسیار سخت و با کمترین زمان ممکن به مسابقات لیگ دسته دو فوتبال پا می‌گذاریم، حفظ سهمیه و تلاش برای رسیدن به نتایج ‌مطلوب اولویت کاری من است.

حمید کللی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر شرایط حضورش در تیم تازه تاسیس پارس جنوبی برای حضور در لیگ دسته دو فوتبال کشور را بیان کرد و گفت: صحبت‌هایی که با یوسفی مدیرعامل پارس جنوبی داشتم و جلسه‌ای که با وی و رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) برگزار شد به توافق رسیدیم تا برای حضوری موفق در لیگ دو کار را آغاز کنیم، امتیاز گاز جم به پارس جنوبی واگذار شده این در حالی است که کمتر از سه هفته دیگر بازی‌های لیگ دو آغاز می‌شود.

سرمربی جدید پارس جنوبی ادامه داد: می‌دانم شرایط سخت و دشواری در پیش داریم، هنوز هیچ بازیکنی جذب نشده و قرار است از دوشنبه استارت تمرینات زده شود، بازیکن خوب و بومی استان جذب دیگر تیم‌ها شده‌اند و همین امر برای بومی‌سازی تیم سختی کار را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: ابتدا به بازیکنان بومی فصل گذشته‌ای که در تیم گاز بوده‌اند نگاه می‌کنیم و بعد از آن با توجه نیازهای تیم بازیکن جذب خواهیم کرد.

کللی‎فرد تصریح کرد: فصل گذشته به نوعی مدیر فنی اتکا گرگان بودم که شکر خدا موفق به صعود از لیگ دو شد هر چند زحمات اصلی را ساور سفلی و بازیکنان این تیم کشیدند، به همین دلیل با شرایط موجود در لیگ دو آشنا هستم، امسال کار به مراتب دشوارتر شده، چهار تیم سقوط می‌کنند، تیم‌ها مرحله به مرحله صعود می‌کنند و صعود تنها سه تیم از میان بیش از ۴۰ تیم همه چیز را عیان می‌کند.

این سرمربی فوتبال اضافه کرد: چه سرمربی این تیم می‌شدم چه نمی‌شدم مهم حفظ امتیاز لیگ دویی استان بود که شکر خدا درایت مدیران پارس و شخص مهندس یوسفی در حفظ سهمیه نقش اول را ایفا کرد.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مدیران ارشد پارس جنوبی داشتم نگاه آن‌ها را به فوتبال استان دلسوزانه دیدم،‌ هدفشان کمک به ورزش و فوتبال است همان طور که به فوتبال ساحلی و دیگر تیم‌ها هم کمک کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرارداد سنگینی بسته و همچنان یکی از مربیان گران قیمت لیگ است، گفت: اگر حاضر می‌شدم به هر قیمتی کار کنم سال گذشته و امسال زودتر تیم می‌گرفتم، آنقدر فضای جلسه با مدیران باشگاه صادقانه بود که من هیچ حرفی پیرامون قرارداد خودم نزدم و با یک یاعلی همکاری خود را اعلام کردم.

کللی‌فرد متذکر شد: در فوتبال همه چیز پول نیست و در این جا از بریز و بپاش خبری نخواهد بود، آمده‌ام دینم را به فوتبال استان ادا کنم که دراین راه دعای خیر علاقه‌مندان به فوتبال و کمک مدیران برای موفقیت تیم از هر چیزی مهم تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال قول دادن برای قهرمانی و صعود منطقی نیست و در شرایط بسیار سخت و با کمترین زمان ممکن به مسابقات پا می‌گذاریم، حفظ سهمیه و تلاش برای رسیدن به نتایج ‌مطلوب اولویت کاری من است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر