شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خوش درخشید
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نفرات اعزامی از بوشهر به جشنواره‌های فرهنگی، قرآن و عترت و المپیاد ورزشی در سطح کشور موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

حسین قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، اظهار داشت: در ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ثبت و ارسال ۷۰ اثر از دانشجویان به این جشنواره موفق به راه یابی چهار اثر به عنوان آثار برگزیده شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی در دو موضوع فرهنگی و پزشکی که به ترتیب در زمینه عترت و مصرف دارو بوده است اضافه کرد: محمدعلی نادری در رشته طراحی، فاطمه دم‌شناس در رشته طراحی ویژه عترت، زهره کفایی در رشته ادبی (شعرنو) مقام اول و خانم الهام دادراست مقام دوم در نشریه برتر دینی را در این جشنواره کسب کرده‌اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ۸ تا ۱۱ شهریور ماه با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت برگزار گردید.

این مسئول ادامه داد: جشنواره قرآن و عترت با شرکت ۹۰۰ نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد، در بخش دانشگاهی ۱۶۰ نفر حضور داشتند که ۹ نفر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند.

قائدی ادامه داد: در بخش اساتید مینا صلواتی حائز مقام برتر در رشته حفظ بیست جزء و در بخش کارکنان حامد یوسفی مقام اول در رشته ترتیل و در بخش دانشجویی پریوش خواجوی حائز مقام سوم در رشته احکام گردیدند.

وی افزود: یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۵ تا ۳۱ مرداد ماه بین ۴۴ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی موفق به کسب رتبه ۱۴ از بین دانشگاه‌های شرکت کننده شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در این المپیاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته‌های تکواندو موفق به کسب مدال طلا و برنز، کشتی مدال نقره، کاراته مدال برنز و والیبال عنوان چهارم تیمی شد.

ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت مشترک با وزارت بهداشت از اول تا سوم شهریور ماه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر