شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۴۰۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بوشهر اجرا می شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیش از چهار هزار برنامه در سطح دو هزار و ۵۰۰ رده مختلف بسیج اجرا می شود.
به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری مهر، سردار پاسدار فتح الله جمهیری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت:هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش ها به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، کانون‌ها، واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، نواحی، یگان‌های رزم، ادارات و کارخانجات بسیج بوشهر برگزار می شود افزود: رژه نیروهای مسلح، بازسازی عملیات والفجر هشت، برگزاری همایش روز سرباز، تجلیل از زنان ایثارگر، مادران و همسران شهدا، پیاده روی خانوادگی، تجلیل از پیشکسوتان شهادت و گردهمایی راویان دفاع مقدس از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

جمهیری بیان کرد: دفاع مردم و روحیه بازدارندگی ملت ایران باعث شد امروز دشمن جرات حمله به مرزهای ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد:یکی از کارهای خوبی که توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در دست اجرا است در بحث اقتصاد مقاومتی است به طوری که تاکنون هزار و ۶۰۰ طرح با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار شامل طرحهای کوچک و زودبازده اجرا شده است.

جمهیری با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس ۹۷ پروژه ورزشی و عمرانی با ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار و ۶۱۰ مترمربع زیربنا این پروژه ها است که شامل ۳۸ سوله صالحین، دو سوله ۹ دی، باشگاه تیراندازی و ۳۸ پایگاه مقاومت در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

وی همچنین از افتتاح ۲۰ پروژه دیگر تا پایان سال خبر داد.

اجرای ۳۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:این برنامه ها با همکاری تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در بگرزار خواهد شد که مهمترین آنها رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) و اعضای حلقه‌های صالحین، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، نقاشی و دیوار نویسی با موضوع دجال‌واره، ایست و بازرسی، افتتاح نمایشگاه دجال‌واره، تکریم چهره‌های موفق محله و فرماندهان جبهه و جنگ، نشست نهضت روشنگری با موضوع دجال‌واره و نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس است.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود:در سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس جشنواره ادبیات داستانی بسیج و اکران و پخش فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت (استانی) در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر