شما اینجا هستید

ادیان گردی » ورزشگاه خورموج مناسب میزبانی مسابقات فوتبال جام حذفی نیست
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: سرپرست ایرانجوان خورموج گفت: از مسئولان شهرستان دشتی می‌خواهیم با اختصاص بودجه‌ای اندک وضعیت نابسامان تنها ورزشگاه شهرستان را برای میزبانی جام حذفی ساماندهی کنند.

حامد منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر از بعضی اتفاقات رخ داده در خورموج گلایه کرد و اظهار داشت: پنجم مهرماه در خورموج میزبان فجر سپاسی هستیم تا دور چهارم جام حذفی را برگزار کنیم، اما تکلیف تنها ورزشگاه شهرستان دشتی برای میزبانی ما مشخص نیست.

وی عنوان کرد: استادیوم تختی خورموج نواقص دارد که اگر مرتفع نشود مجبوریم در بوشهر بازی کنیم، این همه جوانان و هواداران شهر ما منتظر چنین روزی بودند اما هیچ کس به فکر حل مشکلات ورزشگاه نیست.

منفرد ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال برای میزبانی شرایطی را در نظر گرفته‌اند، اتفاقاً کار پیچیده و سختی نیست، رختکن‌های ما نواقصی دارد که با اندکی بودجه قابل حل است، نور ورزشگاه، نیمکت ذخیره‌ها و حتی عدم وجود بلندگو در ورزشگاه از جمله کمبودهای استادیوم تختی است، امیدوارم مسئولان بلند پایه شهرستان دشتی از جمله فرماندار و مدیرکل اداره جوانان دشتی هر چه سریعتر برای رفع مشکلات ما قدم بردارند.

سرپرست ایرانجوان خورموج تصریح کرد: محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با وجودی که وظیفه‌ای ندارد، اما همچنان پیگیر مشکلات ماست، انتظار داریم هرچه سریع‌تر به داد ما برسند، هیچ انتظار کمک مالی نداریم، لطفاً ورزشگاه شهر خورموج را آماده میزبانی آبرومند در لیگ دو و جام حذفی کنند، در غیر این صورت میزبانی از ما گرفته خواهد شد.

منفرد متذکر شد: شهرستان دشتی را با نام و فرهنگ دیرینش می‌شناسند و برای استان ما زشت است که نتواند مشکلات کوچک این ورزشگاه را حل کنند، رفت و آمد در جاده بوشهر خورموج و وقوع هر اتفاقی برای هواداران تیم را چه کسی پاسخگوست؟ تا فرصت باقی مانده با هزینه‌ای اندک برای یک شهر آبروداری کنند.

ایرانجوان خورموج در دور چهارم جام حذفی به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز خواهد رفت، شاگردان بهنام ابولی جام حذفی را جدی گرفته‌اند تا شاید به عنوان یکی از شگفتی‌سازان جام حذفی لقب بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر