شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۸۰ درصد از شهر دیلم گازرسانی شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: هم اکنون بالغ بر ۸۰ درصد از شهردیلم گازرسانی شده و دو هزار و ۱۰۴ انشعاب نیز در این شهر نصب شده است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، غلامعباس حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی در دیلم اظهار داشت: تاکنون قریب به ۱۳۴ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دیلم اجرا شده که از این میزان قریب به ۱۰۲ کیلومتر در شهرهای دیلم و بالغ بر ۳۲ کیلومتر نیز در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: با اجرای این میزان شبکه‌گذاری، دو شهر دیلم و امام حسن و نیز چهار روستای این شهرستان گازدار شده‌اند.

حسینی ادامه داد: گازرسانی به شهر دیلم از سال ۸۹ با اجرای خط فلزی از نزدیکی روستای سیاهمکان در بخش مرکزی آغاز و در سال ۹۱ با شروع به کار اداره گاز شهرستان دیلم و گازدار کردن بخش اول شبکه شهر، ادامه یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: هم اکنون بالغ بر ۸۰ درصد از شهر دیلم گازدار است و تعداد ۲ هزار و ۱۰۴ انشعاب نیز در این شهر نصب شده است.

حسینی بیان داشت: برای گازرسانی به شهر امام حسن نیز ۲۵ کیلومتر خط فلزی و بالغ بر ۱۷ کیلومتر شبکه داخلی اجرا و ۶۳۰ انشعاب نیز نصب شده است.
حسینی بیان داشت: برای گازرسانی به شهر امام حسن نیز ۲۵ کیلومتر خط فلزی و بالغ بر ۱۷ کیلومتر شبکه داخلی اجرا و ۶۳۰ انشعاب نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: روستاهای حصار، گزلوری، بنه اسماعیل و سیاه مکان بزرگ از جمله روستاهای گاز دار دیلم هستند که با گازدار شدن آنها ۵۴۶ خانوار روستایی دیگر به جمع خانوارهای برخوردار از گاز استان اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر متذکر شد: شهرک صنعتی دیلم نیز از دیگر طرح‌های مورد نظر جهت توسعه گازرسانی در این شهر ستان بود که خوشبختانه طی هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل شد.

حسینی عنوان کرد: با اجرای این طرح، سوخت طبیعی جایگزین سوخت فسیلی شدکه علاوه بر مقرون به صرفه بودن، موجب بهبود محیط زیست نیز می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر