شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کتاب برنامه عملیاتی معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر رونمایی شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کتاب برنامه عملیاتی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر رونمایی شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ظهر امروز در این آیین معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه عملیاتی سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر می‌تواند برای آموزش و پرورش سراسر کشور پایه و الگو قرار گیرد.

حمیدرضا کفاش افزود: این کار نشان می‌دهد معاونت پرورشی و فرهنگی استان بوشهر به صورت برنامه‌محور و با توجه عمیق به معماری فرهنگی رو به جلو حرکت می‌کند و عملکرد قابل قبول آن در سال‌های گذشته نشان از برنامه‌ریزی منظم و فعالیت منسجم در این حوزه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: کارگروه ویژه‌ای به منظور جمع‌آوری و تهیه، تنظیم و تدوین مطالب و محتویات تشکیل شد و با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کتاب سرمشق تربیت و اسناد بالادستی تعلیم و تربیت و در مدت زمان۴ماه این کتاب آماده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

علی موحدی افزود: رونمایی از این کتاب موفقیت بزرگی در حوزه فعالیت‌های پرورشی است که به فضل الهی نقشه راه مناسبی در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت بویژه برنامه‌های تربیتی خواهد بود.

در این آیین که همزمان با ایام آغازین سال تحصیلی جدید صورت گرفت مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و کارشناسان اداره کل حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر