شما اینجا هستید

سرخط خبرها » افزایش هزینه‌ عامل توقف پروژه‌های راهسازی در کشور
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر‌کل ساخت و توسعه راه‌های جنوب کشور گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های راهسازی و کاهش اعتبارات، بخش زیادی از پروژه‌های در حال احداث، نیمه تمام مانده است.

به گزارش صدای بندر، مهدی نظریان، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار گناوه، افزایش اعتبار را نیاز ضروری تکمیل جاده گناوه ـ میشان ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پروژه، در حال بررسی راه‌‌کارهای مناسب برای تکمیل آن هستیم.

وی خواستار همکاری وزارت نفت برای تکمیل جاده گناوه میشان شد و گفت: بهره‌برداری از این مسیر، ایمنی بیشتری را در پی خواهد داشت.

فرماندار گناوه نیز بیان کرد: توسعه گردشگری و کوتاه نمودن فاصله مرکز ایران به بنادر جنوب به طول ۱۱۰ کیلومتر از جمله مزایای تکمیل جاده گناوه ـ میشان است که تنها ۵۵ کیلومتر آن باقی مانده است.

عبدالنبی یوسفی افزود: با تکمیل این پروژه، علاوه بر کاهش زمان پنج ساعته مسیر شیراز ـ گناوه به کمتر از سه ساعت، ظرفیت‌های صادرات و واردات استان نیز به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب راه گناوه ـ گچساران افزود: به عنوان مسیر فعلی تردد بین شهرستان‌های گناوه و دیلم با استان کهگلویه و بویراحمد استفاده می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: بروز تصادفات متعدد منجر به فوت در این مسیر به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، ضرورت احداث راهی جدید را آشکار می‌سازد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر