شما اینجا هستید

اخبار » چگونه از شماره جدید تلفن ثابت خود خبردار شویم
گروه : اخبار

صدای بندر: از ساعت ۲۲ چهارشنبه شب طرح همکدی تلفن های ثابت در استان بوشهر اجرا شده و شماره تلفن های استان به ۸ رقم افزایش یافته است.

به گزارش صدای بندر: پیش از این مدیرعامل مخابرات استان در نشستی خبری جزییات این طرح را اعلام کرده و گفته بود: با اجرای این طرح کد همه مناطق استان به ۰۷۷ مبدل شده که جهت تماس با موبایل یا خارج استان نیاز به استفاده از آن می باشد، ولی سایر تماس های درون استانی بدون گرفتن کد خواهد بود.

بحرانی گفته بود: با اجرای این طرح هزینه مکالمات کاهش یافته، طوری که نرخ تلفن ثابت درون استانی دقیقه ای ۳۰ تومان و برون استانی ۳۳ تومان می شود.

اما از شب گذشته افرادی که با شماره تلفن های پیشین استان بوشهر تماس گرفته اند، صدای اپراتور خانمی را می شنوند که با اشاره به تغییرات به وجود آمده، از آنها می خواهد تا برای کسب اطلاع از شماره جدید با ۱۱۸ تماس بگیرند.

اما راههای کسب اطلاع از شماره تلفن های جدید استان چیست؟

براساس اعلام شرکت مخابرات استان، علاوه بر سامانه ۱۱۸ و مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر مخابراتی استان، شیوه ای اینترنتی هم برای کسب اطلاع از تغییر شماره تلفن ها فراهم شده است.

هم استانی ها از طریق نشانی اینترنتی زیر از شماره جدید مطلع می شوند:

http://www.butc.ir/Bushehrtc/AshenayeAval/BushehrNewPhoneNumber.aspx

گفتنی است بوشهر بیست و سومین استان کشور می باشد که طرح همکدسازی تلفن های ثابت در آن اجرا شده است، طرحی که حذف کدهای تلفن متعدد میان شهرستان های یک استان و کاهش هزینه مکالمات درون استانی از مزایای آن اعلام شده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر