شما اینجا هستید

ادیان گردی » برای بازی مقابل پرسپولیس به‌دنبال جذب اسپانسر هستیم
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: مدیر عامل باشگاه کارگر بنه گز گفت: برای دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از هم اکنون به دنبال جذب اسپانسر هستیم.

علی عالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به پخش زنده بازی همچنین حساسیت و جذابیت آن برای سراسر ایران از شرکت‌ها و نهادهای خصوصی دعوت می‌‎کنم چنانچه برای درج تبلیغ خود بر روی پیراهن تیم کارگر بنه‌گز علاقه‌ای دارند به ما اطلاع دهند تا به بهترین پیشنهاد تبلیغاتی جواب مثبت دهیم.

وی ادامه داد: باشگاه کارگر بنه‌گز یک تیم روستایی و کاملاً خصوصی است که برای هزینه کردن در راه تیم‌داری سالانه با مشکلات عدیده‌ای روبروست، سال‌هاست در لیگ‌های سه و دو کشور حضور داریم و هر ساله با خون دل و انبوهی از مشکلات مالی فصل را به پایان می‌رسانیم، از این رو سعی خواهیم کرد برای جبران بخشی از هزینه‌های سنگین تیم در فصل آتی لیگ دو به دنبال جذب اسپانسر باشیم.

مدیرعامل باشگاه کارگر بنه گز افزود: حضور عباس سرخاب بر روی نیمکت تیم ما یکی از شاخصه‌های مثبت ما در چند سال اخیر بوده، با او راحت هستیم و به کارش ایمان داریم، هدف ما در فصل آتی لیگ دو حضوری شایسته است.

وی در پایان از زحمات محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال بوشهر قدردانی کرد و گفت: وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه اهرم باعث شده تا در بنه گز یا بوشهر به فکر میزبانی از تیم‌ها باشیم، دید مثبت نجفی و بازدید او از ورزشگاه شهدای بنه گز ما را به میزبانی در خانه خودمان امیدوار کرده است.

منبع:خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر