شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر دینی استان بوشهر در خارگ
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: دهمین جشنواره تئاتر دینی استان بوشهر، در خارگ با نمایش آثار برگزیده پایان یافت.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، سید محمد اسدی‌زاده عصر امروز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دهمین جشنواره تئاتر دینی در خارگ از هفته گذشته در خارگ آغاز به کار کرد و پس از نمایش آثار برگزیده، امروز به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: از میان ۲۴ اثر ارسالی، ۷ اثر توسط هیئت داوران برگزیده شد که از این آثار، دو اثر از جناب پولادی از دیر و جناب مشایخی از خارگ، انصراف خود را اعلام کردند که ۵ اثر دیگر، طی روزهای گذشته در سالن پلاتو سینما صدف خارگ به نمایش درآمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خارگ عنوان کرد: نمایش “خاک” به کارگردانی محمد امین مسروریان از بوشهر، نمایش “مضحکه اسرارنامه” به کارگردانی عقیل جماعتی از برازجان، نمایش “پیک آرامش” به کارگردانی حسین زارعی از گناوه، نمایش “مدال یک قهرمان” به کارگردانی حسن فخاری از برازجان و نمایش “مخالف خوان‌های موافق” به کارگردانی حامد مهینی از خارگ، آثار برگزیده‌ای بودند که در میان استقبال علاقه‌مندان به نمایش در آمدند.

وی تصریح کرد: جلسات نقد و بررسی آثار اجرایی نیز پس از هر نمایش برگزار شد و همچنین در کنار این جشنواره، یک کارگاه آموزشی تئاتر نیز برای علاقه‌مندان با حضور سیروس همتی از تهران برگزار شد.
اسدی‌زاده افزود: امیدواریم در برنامه‌های بعدی، شاهد آثاری به مراتب قوی‌تر باشیم تا همواره همچون سال‌های گذشته بتوانیم از اعتبار تئاتر استان بوشهر در کشور دفاع کنیم. و البته در راستای برگزاری این جشنواره، باید تشکر ویژه‌ای داشت از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، که تلاش زیادی برای برگزاری این جشنواره انجام دادند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر