شما اینجا هستید

ادیان گردی » اگر روزی پیشنهادی از تیم ملی به من رسید به آن فکر می‌کنم
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: من یک مربی هستم و کارم خدمت به بچه‌های شهرم است و این مهم را ادامه می‌دهم حالا اگر روزی پیشنهادی از تیم ملی رسید، به آن فکر می‌کنم.

عباس طبیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به سومین قهرمانی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران اظهار داشت: این قهرمانی تقدیم به همه مردم استان بوشهر است، روز فینال دیدم که خیلی‌ها از شهرهای اطراف بوشهر برای دیدن بازی فینال آمده‌اند و همین مسئله مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده بود، به واقع ورزشگاه کوچک ساحلی بوشهر شرمنده حضور خیل عظیم هواداران فوتبال‌دوست شد.

وی ادامه داد: فینال در هر دوره مسابقات ورزش حساسیت خود را دارد، بازی ما هم حساسیت ویژه‌ای داشت، برای تکرار قهرمانی و این بار در خانه و مقابل بیش از هزار و اندی هوادار کارمان سخت شده بود که شکر خدا و با اداره کردن بازی به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، بدون شکست قهرمان شدیم و این بهترین عملکرد تیم ما در چند دوره گذشته بود.

سرمربی دریانوردان پارس جنوبی اضافه کرد: از بچه‌های زحمتکش پارس جنوبی که شبانه‌روز برای برگزاری مراسم فینال زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم، یک فینال و اهدای جام باشکوه و بی‌سابقه در فوتبال ساحلی برگزار شد، استاندار بوشهر را که دیدم وارد ورزشگاه شد خوشحالی‌ام دوچندان شد، همین که دکتر سالاری(استاندار بوشهر) تلاش بچه‌ها و حضور چشمگیر مردم را دید جای امیدواری است و باز هم از او بابت حضورش تشکر می‌کنم.

طبیب‌نژاد گفت: باید از مردم تشکر می‌کردم، وظیفه‌ام بود دور زمین را به احترام مردم راه بروم و شخصاً از آن‌ها تشکر کنم سورپرایز بازی فینال همین استقبال مردم بود.

سرمربی قهرمان فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: بحث حضورم در تیم ملی و عدم پیشنهاد دوستان در فدراسیون دیگر تکراری شده، می‌دانم بابت اتفاقات چند سال پیش که ما مدال‌ها و جوایز را نگرفتیم عده‌ای هنوز ناراحتند، من یک مربی هستم و کارم خدمت به بچه‌های شهرم است و این مهم را ادامه می‌دهم، حالا اگر روزی پیشنهادی از تیم ملی رسید به آن فکر می‌کنم.

منبع:خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر