شما اینجا هستید

سرخط خبرها » خیران بوشهری ۱۳۱۱ میلیارد ریال در ساخت مدرسه سرمایه‌گذاری کرده‌اند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهرگفت: خیران استان بوشهر تاکنون در ساخت ۴۱۲ مدرسه در این استان یک هزار و۱۳۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده‌اند.
به گزارش صدای بندر، احمد مرادی بعداز ظهر امروز در آیین راه‌اندازی مدرسه بندرریگ با بیان اینکه خیران نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین فضای آموزشی داشته‌اند اظهار کرد: خیران در استان بوشهر در مهرماه امسال ۲۹ مدرسه در ۱۰۸ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده‌اند که برای ساخت آنها ۱۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به مدرسه ۶ کلاسه ابرار جزیره شمالی بندرریگ گفت: این مدرسه از محل مشارکت تعاونی خیریه ابرار ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

مرادی با اشاره به اینکه تعاونی خیریه ابرار ۸ میلیارد ریال صرف ساخت این مدرسه کرده است افزود: مدرسه ۶ کلاسه بندر ریگ با زیربنای ۵۲۰متر مربع، ۳۴۰۰ متر مربع محوطه سازی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی، با بیان اینکه تاکنون خیران در استان بوشهر ۴۱۲ مدرسه ساخته‌اند گفت: این مدارس که شامل یک‌هزار و ۶۸۰ کلاس درس است افزون بر ۲۰۷ هزار متر مربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه خیران برای ساخت این مدارس یک‌هزار و ۱۳۱ میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند خاطرنشان کرد: ساخت ۱۸ مدرسه توسط خیران در دست اجراست که ۱۶۴ میلیارد ریال هزینه این مدارس است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر