شما اینجا هستید

اخبار » استقبال کم نظیر از کنسرت محمد علیزاده در بوشهر + تصاویر
گروه : اخبار

صدای بندر: کنسرت محمد علیزاده خواننده جوان و مردمی موسیقی پاپ که روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه در سالن سینما بهمن بوشهر برگزار گردید با استقبال خوب مردم بوشهر روبرو گردید.
به گزارش صدای بندر در شب آخر کنسرت علیزاده که تا ساعاتی از شب ادامه داشت محمد علیزاده با ابراز خوشحالی از حضور در بوشهر و اجرای کنسرت در این شهر از مردم بوشهر به عنوان مردم میهمان دوست و کسانی که برای دیگران آشنا هستند یاد کرد. واز استقبال بوشهری ها از کنسرتش به نیکی یاد کرد.
ارسلان خدری که به همراه سید محمد سجادی تهیه کنندگی این کنسرت را برعهده داشتند در گفتگو اختصاصی با صدای بندر ضمن تشکر از حضور علاقمندان موسیقی در استان گفت: استقبال بی نظیر مردم از کنسرت علیزاده به حدی بود که مجبور شدیم سانس های کنسرت را که فقط روز دوشنبه آنهم در یک سانس برنامه ریزی شده بود در دو روز و چهار سانس تمدید کنیم.
خدری افزود: خوشحالم که بعد از مدت ها شاهد اجرای کنسرت موسیقی پاپ در بوشهر بودیم که البته دراین راه باید از حمایت های مدیر کل ارشاد و اماکن نیروی انتظامی تشکر کنم.
وی افزود قرار است دردی ماه و بهمن شرایط را برای کنسرت بابک جاهنبخش و همایون شجریان در بوشهر فراهم کنیم.
عکس ها از حسین مظفری
کنسرت محمد علیزاده.Still005کنسرت محمد علیزاده.Still007کنسرت محمد علیزاده.Still008کنسرت محمد علیزاده.Still009کنسرت محمد علیزاده.Still011کنسرت محمد علیزاده.Still013(1)کنسرت محمد علیزاده.Still014کنسرت محمد علیزاده.Still015کنسرت محمد علیزاده.Still019کنسرت محمد علیزاده.Still0211

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر