شما اینجا هستید

سرخط خبرها » یک بوشهری دانشجوی برگزیده جشنواره کشوری حرکت شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: دانشجوی دانشگاه پیام نور بوشهر، در نخستین جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور کشور به عنوان دانشجوی برگزیده انتخاب شد.

احمد پاکدامن امروز در خصوص اختراع خود به خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این نوع ژل که به عنوان عایق حرارتی به کار برده می‌شود قابلیت‌های استفاده گوناگونی دارد و بخصوص در صنعت ساختمان به جای آجر و فوم می‌توان از آن استفاده کرد.

همچنین در این جشنواره به دلیل حضور فعال دانشگاه پیام نور استان بوشهر در پنجمین جشنواره ملی حرکت و همچنین نخستین جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور ، به عنوان استان قابل تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور با حضور ۳۱ استان به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.

در این جشنواره انجمن‌های علمی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به نمایش دستاوردها و و اختراعات و ابتکارات علمی خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

انجمن‌های علمی زیست شناسی، کشاورزی، مهندسی عمران و پروژه به نمایندگی از انجمن‌های این دانشگاه در جشنواره حرکت حضور داشتند که در پایان دانشجوی مرکز بوشهر با ارائه اختراع خود با عنوان ژل عایق حرارتی به عنوان دانشجوی برگزیده در بخش اختراعات این جشنواره معرفی شد.

منبع:خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر