شما اینجا هستید

اخبار » حرم گناوه گام اول را محکم برداشت/ تشکر مدیرعامل حرم از شورا ،شهرداری و ورزش و جوانان گناوه

صدای بندر: در اولین روز مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی که در گناوه برگزار می گردد، حرم گناوه با شکست حریف اصفهانی خود گام اول را برای به دست آوردن قهرمانی محکم برداشت.
ماهان مقدس زاده، صدای بندر؛ اسماعیل کشتکار مدیر عامل تیم حرم گناوه در گفتگو با صدای بندر گفت: مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور از امروز پنجشنبه با حضور چهارتیم از استان های اصفهان هرمزگان ،کرمان و بوشهر در مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس بندر گناوه آغازشده که در دو دیدار روز اول تیم های شهرداری بندر عباس و حرم گناوه با شکست حریفان خود گام اول را برای کسب قهرمانی برداشتند.
وی افزود:در دیدار نخست شهرداری بندرعباس موفق شد با نتیجه چهار بر سه هیات فوتبال کرمان را شکست دهد ودر دیدار دوم نیز تیم حرم گناوه که عنوان سوم لیگ سال گذشته را یدک می کشد با نتیجه قاطع ۷ بر چهار تیم سبحان تیران اصفهان را از روبروی خود برداشت تا فردا و پس فردا در دو دیدار دیگر برای کسب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان دو دیدار سخت را پیش رو داشته باشد.
کشتکار گفت:گل های تیم حرم گناوه را در این دیدار مطهره گورکی ۵ گل همچنین یک را زهرا خواجه و گل دیگررا کوثر بهمنیاری به ثمر رساندند.
مدیر عامل حرم : امیدواریم تا بعد از قهرمانی دریانوردان و موج که در دو لیگ برتر و لیگ یک آقایان کشور صاحب رتبه اول شدند ماهم با قهرمانی دراین مسابقات قدرت فوتبال ساحلی استان را نشان دهیم .
وی از حمایت های مهندس عربزاده شهردار و پهلوان زاده رییس شورای شهر گناوه از تیم حرم گناوه تشکر نمود و گفت: اگر حمایت های این دوستان نبود ما برای شرکت در مرحله نهایی مشکلات زیادی داشتیم
کشتکار حمایت های رحمان عمادی ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه را در موفقیت های این تیم موثر دانست و افزود: اگر حمایت های اداری و مردمی از تیم حرم حمایت ادامه داشته باشد برای سالها می توانیم از قدرت های اول فوتبال زنان ایران باشیم

وی افزود: فردا جمعه نیز شهرداری بندرعباس با سبحان تیران اصفهان و حرم بندرگناوه با هیات فوتبال کرمان بمصاف هم می روند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر