شما اینجا هستید

ادیان گردی » آغاز مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان در گناوه

حرم گناوهصدای بندر: مرحله نهایی بازی های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقرعه کشی بازی ها درآیینی درهتل ساحل بندرگناوه آغاز شد.
ماهان مقدس زاده- صدای بندر:در این آیین که شب گذشته با حضور نماینده دپارتمان فوتبال ساحلی کشور، مسوولان ورزش وعضو شورای اسلامی شهر گناوه و مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده حضور داشتند، جدول بازی ها تعیین شد.

دراین مسابقات چهار تیم حرم گناوه، شهرداری بندرعباس، سبحان تیران اصفهان و هیات فوتبال کرمان حضور دارند که بازی های خود را از امروز در ورزشگاه ساحلی خلیج فارس گناوه آغاز می کنند و به مدت سه روز ادامه دارد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در اولین بازی تیم هیات فوتبال کرمان و شهرداری بندرعباس به مصاف هم می روند و تیم های حرم گناوه و سبحان تیران اصفهان دیدار بعدی را برگزار می کنند.

در جریان قرعه کشی رنگ لباس تیم ها نیز مشخص و نماینده دپارتمان فوتبال ساحلی کشور با قدردانی از میزبانی حرم گناوه نکات و قوانین این دور از مسابقات را برای نمایندگان بیان کرد.مسابقات دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان با حضور ۸ تیم در دو گروه و طی دو مرحله برگزار شد و در مجموع ۴ تیم به مسابقات مرحله نهایی صعود کردند.هیات فوتبال استان بوشهر و باشگاه حرم گناوه به عنوان میزبان مرحله نهایی مسابقات دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در فصل ۹۴-۹۳ تعیین شدند.

در آیین قرعه کشی تیم میزبان از امتیاز حق انتخاب ساعت مسابقه تیم خود برخوردار بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر