شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر برگزار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب استانی در دی‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، فریماه بوشهری در جلسه برپایی نمایشگاه کتاب به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: نهضت مطالعه مد نظر مقام معظم رهبری، اگر در جامعه نهادینه شود، پیشرفت و شکوفایی در همه عرصه‌ها روی خواهد داد.

وی به برپایی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در دی‌ماه اشاره کرد و افزود: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب از ۳ تا ۹ دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهری با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از حداقل ۳۰ درصد تخفیف برخوردار است، افزود: تلاش ستاد برگزاری این برنامه استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود جهت برپایی هرچه باشکوه این رویداد استانی است لذا همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی قطعا ما را در انجام بهتر این برنامه یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: به‌زودی اخبار تکمیلی نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، نمایشگاه کتاب استان بوشهر همه ساله با حضور ناشران برتر کشور در جهت توسعه و ترویج مطالعه و کتابخوانی در بوشهر برگزار می‌شود.
منبع:خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر