شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دشمن سعی در نسبت دادن ماجرای اسیدپاشی به افراد مذهبی داشت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خارگ گفت: ماجرای اسیدپاشی از سوی تمامی افراد محکوم است اما دشمن سعی در نسبت دادن آن به افراد مذهبی داشت.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، کریم دانش‌آموز یکشنبه شب در نشست فرهنگی بسیجیان خارگ اظهار کرد: دین اسلام دین رحمت است و دیدیم که با ظهور این دین، پدیده شوم زنده‌به گور کردن دختران از میان برداشته شد و اگر امروز عده‌ای سعی می‌کنند ماجرای اسیدپاشی را به تعصبات دینی و مذهبی نسبت دهند، یقیناً حربه دشمن است.

وی با محکوم کردن این موضوع عنوان کرد: ممکن نیست فردی پیرو واقعی پیامبر اکرم (ص) باشد و حاضر به آسیب رسیدن جزئی به برادر یا خواهر دینی خود باشد و جوانان مذهبی ما رأفت و منش انسانی خود را در زمان جنگ در برابر اسیران دشمن که بزرگترین صدمات را به آنها و همرزمانشان وارد کرده بودند به دنیا اثبات کردند.

فرمانده سپاه بسیج ثارالله خارگ خاطرنشان کرد: متاسفانه اسیدپاشی به خصوص علیه زنان، پدیده‌ای شوم و ضدفرهنگی است که در سال‌های اخیر در کشور شاهد آن ‌بوده‌ایم و نیاز است که برای مقابله با آن کارگروه‌هایی تشکیل شود و راه‌های برون رفت از آن بررسی شود و به عنوان یک معضل اجتماعی، باید تمامی افراد برای از بین بردن این پدیده بکوشند.

وی تصریح کرد: برخورد قاطع مسئولین و دستگاه‌های ذی‌ربط با مجرمین این امر می‌تواند یکی از راه‌های بازدارنده این پدیده شوم باشد و یقیناً این افراد شناسایی و مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر