شما اینجا هستید

سرخط خبرها » امام جمعه دیر: تکمیل بیمارستان این شهرستان تسریع شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- امام جمعه دیرگفت: تکمیل بیمارستان از نیازهای حیاتی مردم این شهرستان است و مسوولان باید با تدبیر اساسی در این زمینه تسریع کنند.
به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا- امام جمعه دیرگفت: تکمیل بیمارستان از نیازهای حیاتی مردم این شهرستان است و مسوولان باید با تدبیر اساسی در این زمینه تسریع کنند، حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه درجلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر افزود: یکی از شاخص های عدالت در سلامت توجه و پیگیری بیمارستان نیمه تمام دیر است که هم اکنون به حال خود رهاشده است.

وی اظهارداشت: از سال ۶۸ کلنگ بیمارستان شهرستان دیر در دولت وقت به زمین زده شد که پس از دو سال به دلایلی عملیات اجرایی آن متوقف شد و در سال ۸۷ دوباره در کنار این بیمارستان، کلنگ بیمارستان جدیدی به زمین زده شد که این پروژه نیز نیمه تمام رها شده و به بهره برداری نرسیده است.

حسینی در ارتباط با اهمیت سلامت از دیدگاه اسلام یادآورشد: در اسلام سلامت دارای جایگاه ویژه ای است و درادعیه نیز سلامت جسم مورد تاکید قراردارد.

وی گفت: همانطور که اسلام و بزرگان دین به سلامت جسم اهمیت داده اند به سلامت روح و روان نیز اهمیت زیادی می دهند.

امام جمعه دیراضافه کرد: برای سلامتی مردم لازم است وعاظ و روحانیان در ماه محرم در منابر خود برای مردم موارد آموزشی در این زمینه را تشریح کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر