شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رزمایش الی بیت‌المقدس در بوشهر برگزار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در پارک لیان این شهر خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی رزمایش الی بیت‌المقدس، اظهار داشت: برگزاری چنین رزمایش‌هایی نقش تعیین کننده، اثر گذار و ارزشمندی برای امنیت، بازدارندگی و آمادگی مقابله با دشمنان و همچنین تصمیم‌گیری در عرصه بین‌الملل دارد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار بسیجیان در رزمایش‌ها علاوه بر اینکه آرزوهای استکبار جهانی را نقش بر آب می کند، می‌تواند قدرتمندی و عزت ایران اسلامی را به آنها نشان دهد.

این مسئول به اهداف دیگر این رزمایش اشاره کرد و گفت: آمادگی برای مقابله با دشمنان خارجی، ارتقاء قدرت نرم، سخت و نیمه سخت نیروهای بسیجی و ایجاد آمادگی در حوادث غیر مترقبه و ایجاد روحیه نشاط در بین بسیجیان از اهداف مهم این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر متذکر شد: این رزمایش با استعداد هفت گردان بیت المقدس و کوثر با عنوان امداد و نجات، هلی برن و دفاع از ساحل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردان‌های بیت‌المقدس در روزهای شش و هفت آذرماه ۹۳ در پارک لیان برگزار شده و گردان کوثر در ۲۱ آذرماه به اجرای رزمایش می‌پردازد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر