شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کارگاه‌های آموزشی ویژه معلمان بردخون برگزار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: کارگاه های آموزشی ویژه معلمان آموزشی در بردخون برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، عباس جمالی‌فرد ظهر امروز در نشست مشترک حوزه معاونت آموزشی آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: تعلیم و تربیت صحیح می‌تواند افراد را به اوج ارزش‌ها یا برعکس اینکه به سقوط بکشاند، به همین دلیل مکتب حیاتبخش اسلام برای تربیت در تمام مراحل زندگی دستورات خاصی داده تا انسان از کانون خانه و مدرسه، تعلیم و تربیت لازم داشته و برای مراحل عالی‌تر زندگی آماده شود.

وی افزود: یکی از عواملی که ضرورت توجه همگانی به تعلیم و تربیت را بیشتر می‌کند، تأثیرپذیری انسان و به طور کلی انتقال و گسترش فرهنگ یک جامعه به معاصران و نسل‌های آینده است.

جمالی‌فرد اضافه کرد: تاثیر تعلیم و تربیت، مثبت یا منفی در انسان جنبه تصاعدی می‌یابد و علاوه بر خانواده و فامیل می‌تواند جامعه‌ای را در دوره‌ای تحت تأثیر قرار دهد و در طول قرن‌ها از نسلی به نسل دیگر منتقل شود یا تمدنی را ایجاد کند و یا از بین ببرد.

رئیس آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: آموزش و پرورش در منطقه بردخون از قدمت دیرینه‌ای برخوردار است و علما و دانشمندانی در گذشته به آموزش فرزندان این دیار همت می‌کرده‌اند که مایه افتخار و وزنه‌ای گران در جنوب کشور بوده‌اند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: آموزش و توانمندسازی کارکنان یکی از اهداف مهم سازمانهاست که بهره‌وری در گرو کارکنان آموزش‌دیده و توانمند است و برای این مهم سرمایه‌گذاری می‌شود که با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کوتاه‌مدت و بلندمدت یا روش‌های دیگر توانایی‌های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی تقویت می‌شود.

ظهیر محمودی افزود: پس از سال‌ها تجربه، دنیا به این نتیجه رسیده که اگر سازمانی بخواهد در اقتصاد خود پیشتاز باشد و در عرصه رقابت عقب نماند، باید از نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه بالا برخوردار باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت آموزشی آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: بازدید گروه‌های آموزشی از مدارس، اجرای آزمون‌های هماهنگ منطقه‌ای، اجرای طرح‌های استانی و کشوری در مدارس، برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه معلمان، تقدیر از پذیرفته‌شدگان و برترین‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بخشی از برنامه‌های معاونت آموزشی در بردخون است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر