شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تحویل ۶٫۶ میلیارد متر مکعب گاز به مشترکان بوشهری
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: این شرکت در ۶ ماه نخست امسال، ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز به مشترکان خود تحویل داده است.

به گزارش صدای بندر، غلامعباس حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از اجرای پروژه‌های گازرسانی بوشهر اظهار داشت: از مجموع ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز تحویلی به مشترکان بوشهری، ۱٫۵ میلیارد متر مکعب آن به نیروگاه‌های استان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر تاکنون گازرسانی به ۶ شهرک صنعتی شامل شهرک صنعتی بوشهر یک، شهرک صنعتی بوشهر دو، شهرک صنعتی برازجان، شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، شهرک صنعتی بندر ریگ و شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی را اجرا کرده و علاوه بر آن گازرسانی به ۸۸ واحد عمده صنعتی را نیز محقق کرده است.

حسینی همچنین بیان داشت: این شرکت در نیمه نخست امسال، ۷۱ میلیون متر مکعب گاز به صنایع و ۱٫۴ میلیارد متر مکعب گاز نیز به پالایشگاه‌های این استان تحویل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: با گازرسانی به بسیاری از واحدهای صنعتی، سوخت طبیعی جایگزین سوخت فسیلی شد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، موجب بهبود محیط زیست نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: این شرکت در ۱۸۰ روز نخست امسال قریب به ۲۸ میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان تحویل داده است.

حسینی متذکر شد: تحویل ۲ میلیون متر مکعب گاز به بخش عمومی و تجاری و قریب به ۱۰ میلیون متر مکعب به بخش خانگی استان نیز از دیگر موارد گازرسانی در سطح استان طی این مدت زمان می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر