شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نشت‌یابی ۴۹۰۰ کیلومتر از خطوط گازرسانی استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از نشت‌یابی ۴ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از خطوط گازرسانی استان بوشهر در ۹ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس ، غلام‌عباس حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام خطوط گازرسانی استان در سال گذشته طی دو نوبت نشت‌یابی و به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته اند، اظهار داشت: در سال جاری نیز تاکنون ۴هزار و ۹۰۰ کیلومتر از این خطوط به دقت نشت‌یابی شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در همین راستا اظهار داشت: به منظور نشت‌یابی هرچه دقیق‌تر از خطوط گازرسانی استان، سیستم نشت‌یابی و ادوات آن جهت ارتقا کیفیت و رعایت کامل استانداردها ی مربوطه به دستگاه های مدرن و به روز شامل GPS و کامپیوتر همراه مجهز گردیده‌اند.

حسینی همچنین یادآور شد: در کنار نشت‌یابی خطوط اجرا شده، بازدید سرزده از پروژه‌های در دست اجرا نیز با جدیت در دستور کار قرار داشته و پیگیری می‌شود که در این ارتباط می‌توان به اجرای ۱۹۰ مورد بازدید سرزده از پروژه‌های گازرسانی استان از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها و بازدیدهای مذکور، به منظور ارتقا و اطمینان از صحت تجهیزات فنی به کار گرفته شده در لوله‌های انتقال و توزیع گاز استان، نسبت به صحت عملکرد و دقت اجرائی دستگاه‌ها اطمینان حاصل کرده و کارکرد و کالیبراسیون دوره ای آنها چک می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین به بازدید از ایستگاه‌های تقلیل فشار استان بوشهر اشاره و تصریح کرد: ۶۰ مورد از این ایستگاه‌ها، در سال گذشته مورد بازدید و بررسی قرار گرفته و طی سال جاری نیز تاکنون قریب به ۵۰ ایستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

حسینی تصریح نمود: بررسی و بازدیدهای مذکور به منظور افزایش صحت اجرای پروژه‌ها، رعایت استانداردهای لازم و رفع مشکلات احتمالی انجام می‌گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر