شما اینجا هستید

ادیان گردی » سالن ورزشی ویژه بانوان بندرریگ کلنگ زنی شد
گروه : ادیان گردی

صدای بندر- رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر ریگ گفت: پروژه سالن ورزشی ویژه بانوان بندر ریگ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان گناوه کلنگ زنی شد.
لیلا معتمدزاده صبح یکشنبه در حاشیه کلنگ‌زنی سالن ورزشی ویژه بانوان بندرریگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این پروژه اظهار داشت: پروژه سالن ورزشی ویژه بانوان بندرریگ به متراژ یک هزار و ٢۴ متر مربع است.

وی گفت: سالن ورزشی بانوان بندرریگ در راستای ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان و به ویژه بانوان که منجر به بهبود شاخص های سلامت فردی و اجتماعی می شود، طراحی شده و امید است که موجبات رضایت بانوان بندرریگ را فراهم کند.

معتمدزاده با بیان اینکه عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان امروز آغاز شد، بیان داشت: زیرسازی این پروژه را شهرداری بندرریگ انجام داده است.

وی در ادامه به مشارکت یکی از خیرین شهرستان در ساخت این پروژه اشاره و ضمن تقدیر از وی ادامه داد: هزینه فنداسیون و سوله را یکی از خیرین شهرستان متقبل شده و استاندار نیز قول تامین مالی بخش دیگری از این پروژه را داده است.

معتمدزاده اضافه کرد: سالن ورزشی بانوان چند منظوره و در محدوده شهر اجرا می شود، تا بانوان ما مشکل مسافت را نداشته باشند و امکان دسترسی به ان برای بانوان آسان تر صورت گیرد.

وی با اشاره به اهتمام بسیار اعضای شورای شهر ریگ در توجه ویژه به مباحث مربوط به بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه بانوان به دلیل مسافت طولانی و عدم امکان دسترسی به فضای ورزشی از ورزش دور افتاده اند.

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر ریگ ضمن تقدیر از حضور و حمایت فرماندار، بخشدار و امام جمعه بندرریگ در پیگیری این پروژه خاطرنشان ساخت: امیدوارم با احداث این سالن ورزشی، بانوان ما با آرامش خاطر بیشتر و بهتر بتوانند به امر ورزش بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر ریگ در پایان گفت: امیدواریم که خیرین شهرستان در بحث ساخت اماکن ورزشی بیشتر ورود کنند و الگویی برای دیگر افراد بوده تا نسبت به اینچنین کارهای خداپسندانه‌ای اقدام کنند.

رییس شورای شهر ریگ نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زمین این سالن با تصویب شورای اسلامی شهر و زیر سازی توسط شهرداری آماده اجرای عملیات عمرانی شده و سپس زمین مذکور با مصوبه شورا در اختیار اداره ورزش و‌جوانان قرار گرفت تا مجری طرح احداث سالن باشند.

علی قرائتی بیان داشت: خیر محترم مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد کرد و استاندار بوشهر نیز در سفر به بندرریگ قول دادند که معادل همین مبلغ را به سالن اختصاص دهند.

در آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان بندرریگ خیر محترم، فرماندار و معاون عمرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه، بخشدار، امام جمعه و اعضای شورای شهر ریگ حضور داشتند.
منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر